شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶

تا پایان سال همراه با؛

«به وقت امشب» روی آنتن شبکه دو سیما

برنامه به وقت امشب

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «به وقت امشب» به مخاطبانمان اهمیت استفاده از زمان و مدیریت آن را گوشزد می کند.

به گزارش سینماپرس، برنامه تلویزیونی «به وقت امشب» از عید سعید قربان به روی آنتن شبکه دو سیما رفت و تا عید غدیرخم ادامه یافت. این برنامه در این مدت از شهر مقدس مشهد مهمان منازل مخاطبانش بود.

برنامه در این مدت تلاش کرد در قالبی شاد و با حضور مهمانان مختلف رنگ و بوی متفاوتی ارائه بدهد و در مدت اعیاد ولایت هر شب میزبان یک شاعر آیینی بود که شعری در وصف حضرت علی(ع) قرائت می کرد که طرفداران بسیاری هم داشت.

سازندگان برنامه پس از آن به تهران آمدند و قرار است از ۱۳ محرم ادامه برنامه از تهران به روی آنتن برود. قرار است پخش برنامه تا پایان سال ادامه پیدا کند و هر بار به موضوعات مختلفی بپردازد.

«به وقت امشب» به اهمیت زمان می پردازد که البته در ویژه برنامه دهه ولایت چون فضای جنگ گونه بر برنامه غالب شده بود نتوانست خیلی به این موضوع بپردازد. این برنامه تلاش می‌کند این موضوع را به مخاطبانمان آموزش بدهد و در همین راستا هم با مهمانان گفت‌وگو خواهند شد.

برنامه ترکیبی «به وقت امشب» هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت حوالی ۲۳:۴۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

نیما رئیسی، ارشا اقدسی، فریدون آسرایی و فاطمه گودرزی از جمله چهره‌های فرهنگی هنری هستند که در روزهای گذشته مهمان این برنامه بودند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محسن آزادی یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که تاکنون از مشهد روی آنتن می رفت و قرار است در ایام محرم از استودیوی تهران روی آنتن برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.