یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

پسر اسطوره سینما بیانیه داد

تحریف حرف‌های براندو درباره مایکل جکسون

مارلون براندو

سینماپرس: پسر مارلون براندو در بیانیه ای در روزنامه لس آنجلس تایمز گفته های پدرش در مورد مایکل جکسون را تحریف شده خواند.

به گزارش سینماپرس، میکو براندو پسرمارلون براندو ستاره افسانه ای سینمای جهان به گزارش چند روز پیش درباره گفته های پدرش در مورد مایکل جکسون واکنش نشان داد.

میکو در این باره در روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت: من به مدت ۲۷ سال با مایکل جکسون رفیق بودم، پدرم هم همیشه او را ستایش می کرد، گفته های او درباره اینکه مایکل به کسی آسیب رسانده تحریف شده است.

در هفته ای که گذشت گفتگویی از براندو تحت عنوان «داستان های تلفنی: دادگاه های مایکل جکسون» در پاکست براندون اوگبورن منتشر شد که ادعا می کرد براندو در سال ۱۹۹۴ با مایکل جکسون درباره اتهامات جنسی اش صحبت کرده و به این نتیجه رسیده که مشکلات کودکی مایکل منتج به رفتارهای او با کودکان شده است.

میکو که زمانی به عنوان راننده مایکل جکسون فعالیت می کرد در واکنش به این پادکست نوشت: این مطلب فقط یک کار تبلیغاتی بی ارزش بوده که آنها برای ترویج پادکست شان استفاده کرده اند. پدرم اگر فکر می کرد مایکل به بچه ها آسیب رسانده با او رفاقت و دوستی نمی کرد. او هرگز چیز منفی از مایکل ندیده بود. لطفا داستانتان را اصلاح کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.