دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان

صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ هالیوود

هالیوود*

سینماپرس: آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش سینماپرس، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد، در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران شش فیلم جدید بود که هیچکدام نتوانستند در بین ترین های این هفته قرار بگیرند تا به این ترتیب شاید یک هفته کم فروغ در هالیوود باشیم.

فیلم سینمایی «فرشته سقوط کرده است» و «غلبه کننده» دومین هفته اکران خود را پشت سر می گذارند و جدید ترین فیلم های هستند که در این لیست قرار گرفته اند. به همین خاطر در هفته کساد هالیوود دو فیلم سینمایی «سریع و خشن:هابز و شاو» و «شیرشاه» شانس این را پیدا کردند که به ترتیب برای پنجمین هفته متوالی در بین پرفروش ها قرار بگیرند. هفته آینده فیلم سینمایی مولد انتظار «آن:قسمت دوم» اکران می شود که در بین پرفروش های هفته آینده قرار خواهد گرفت. در زیر به اخرین و وضعیت فروش فیلم ها و خلاصه داستان اشاره شده است:

۵) غلبه کننده «Overcomer»

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ سینما

فیلم سینمایی غلبه کننده، یک فیلم درام است که توسط الکس کندریک کارگردانی شده و فیلمنامه آن نیز به قلم همین کارگردان و برادرش استیفان کندریک نوشته شده است. این فیلم ششمین همکاری این دو برادر با یکدیگر و دومین فیلم ان‌ها از سوی کمپانی برادران کندریک است. این فیلم توسط شرکت سونی منتشر شده است.

الکس کندریک، پریسیلا شایر، شری ریگبی، جک استرنر، کامرون آرنت و آرین رایت بازیگران این فیلم سینمایی هستند که یک مسئله اساسی در زندگی دانش آموزان و بزرگسالان را به طور یکسان باز گو می‌کند.

این فیلم کم بودجه (پنج میلیون دلار) توانست فراتر از انتظار ظاهر شود و به دنبال رتبه سومی مه هفته گذشته به دست آورده بود در این هفته نیز با ۵ میلیون و۷۰۰ هزار دلار به جایگاه پنجم رسید.

****

۴)سریع و خشن تقدیم میکند:هابز و شاو «Fast and Furious Presents:Hobbs and Shaw»

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ سینما

فیلم جدید کمپانی یونیورسال از مجموعه فیلم های سینمایی سریع و خشن است که کارگردانی آن را دیوید لینچ انجام داده است. این فیلم ستارگانی مثل جیسون استاتهام، دواین جانسون، ادریس آلبا، ونسا کربی و هلن میرن را در اختیار دارد.

داستان این فیلم دو سال بعد از فیلم «سرنوشت خشمگین» را روایت می‌کند و شخصیت اصلی آن که یک مامور با تجربه است به نام لوک هابز است، تصمیم دارد با دوست و رقیب قدیمی اش دکارد شاو همکاری کند و یک خلافکار مخوف به نام کریسنتون را متوقف کنند.
این فیلم با افت فروش ۲۰ درصدی در این هفته ۶ میلیون و ۲۸ هزار دلار دیگر فروش داشت فروش داشت. بودجه هابز و شاو ۲۰۰ میلیون دلار اعلام شده و تاکنون فروش این فیلم در گیشه داخلی به ۱۵۷ میلیون دلار رسیده است.

****

۳)شیر شاه «Lion king»

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ سینما

محصول جدید کمپانی والت دیزنی است که به کارگردانی جان فاورو بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی به همین نام ساخته شده است. شیرشاه سومین انیمیشین است که در سال ۲۰۱۹ بر اساس انیمیشن های کلاسیک این کمپانی ساخته شده است که اخرین و موفق ترین آنها انیمیشن علاالدین بود. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنز صداپیشگان این فیلم هستند.

این فیلم داستان شاهزاده شیری جوان به نام سیمبا است، که خودش را مسئول مرگ پدرش می داند و به همین خاطر از مسئولیت پادشاهی فرار می‌کند.

انیمیشن شیر شاه با ۱۶ درصد کمترین افت فروش نسبت به هفته گذشته را در بین پنج فیلم پرفروش دارد و ۶میلیون و ۷۰۸ هزار دلار فروش کرد.
فروش‌ داخلی این انیمیشن ۵۲۰ میلیون و فروش جهانی آن نیز مرز یک میلیارد دلار را رد کرده است.

****

۲) پسران خوب «Good Boys»

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ سینما

پسران خوب، نام فیلمی کمدی از کمپانی یونیورسال پیکچرز است که در ژانر کمدی و ماجراجویی است و جن استوپنیتسکی کارگردانی آن را انجام داده است. یاکوب ترمبلی، کیت ویلیامز، بردی نون، مولی گوردن و ویل فورت بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار استرس شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد، آن‌ها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای آن پیدا کنند.

فیلم سینمایی پسران خوب یک هفته صدرنشینی را تجربه کرد و بعد از آن رتبه اول را به فیلم «فرشته سقوط کرده است» واگذار کرد. فروش این فیلم در هفته سوم ۹ میلیون و ۱۹۰ هزار دلار بوده است.

****

۱)آنجل سقوط کرده است «Angel Has Fallen»

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/صدر نشینی دوباره «سقوط فرشته» در هفته کم فروغ سینما

فیلمی در ژانر اکشن و محصول کمپانی لاینزگیت است که کارگردانی آن توسط ریک رومن وو انجام شده است. این فیلم دنباله داستان دو قسمت قبلی که با عنوان‌های «المپیوس سقوط کرده است» محصول ۲۰۱۳ و «لندن سقوط کرده است» در سال ۲۰۱۶ را روایت می‌کند.

در خلاصه این فیلم آمده است، شخصی به نام بنینگ که یک مامور با تجربه و حرفه است که به جرم سو قصد به جان رییس جمهور آمریکا متهم می‌شود و تحت تعقیب گروه خودش و اف بی آی قرار می‌گیرد، او در تلاش است خودش را از این اتهام تبرئه کند. جرارد باتلر شخصیت اصلی این فیلم سینمایی است و مورگان فریمن، پاپیر پرابو مایکل لندز دیگر ستارگان آن هستند.

فرشته سقوط کرده است در این هفته نیز ۱۱ میلیون و ۵۷۵ هزار دلار فروش داشت که توانست خودش را به مرز ۴۰ میلیون دلار برساند و هم تراز بودجه ساخت خود شود. هفته آینده این فیلم رقابت سختی با اولین دلقک مورد انتظار امسال در فیلم «آن» خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.