دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

عباس رافعی مطرح کرد:

«شکست زمان» در انتظار دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی است

عباس رافعی

سینماپرس: عباس رافعی می گوید مدتی است منتظر دریافت پروانه ساخت فیلمنامه «شکست زمان» است که موضوعی اجتماعی دارد.

به گزارش سینماپرس، عباس رافعی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما درباره سرنوشت ساخت فیلمنامه «شکست زمان» که در انتظار دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی است، به صبا گفت: بیش از یک ماه است که این فیلمنامه را برای دریافت مجوز ساخت به سازمان سینمایی داده و در انتظار هستیم تا نوبت به بررسی آن برسد.

وی با اشاره این پروژه قرارست در خارج از ایران فیلمبرداری شود تاخیر در دریافت مجوز را باعث دلسرد شدن سرمایه گذارانی دانست که با آنها به توافق ضمنی رسیده است.

کارگردان «فصل فراموشی فریبا» افزود: گرچه ما به انتظار عادت کرده ایم ولی امیدواریم هرچه زودتر پروانه ساخت «شکست زمان» صادر شود.

رافعی درباره موضوع فیلم جدیدش توضیح داد: شخصیت اصلی داستان کاری در گذشته کرده و حالا تقاص آن را پس می دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم مانند «فصل فراموشی فریبا» قصه ای زنانه دارد، گفت: خیر قصه این کار زنانه نیست و ویژگی آن این است که زمان روانی فیلم با زمان فیزیکی اش فرق دارد یعنی شکست زمان داریم و زمان گویی سال ها بر شخصیت ها می گذرد.

کارگردان «آوازهای سرزمین من» اضافه کرد: ما نام های دیگری چون «کارما» و «بومرنگ» هم برای این فیلمنامه در نظر گرفته ایم.

این نویسنده و کارگردان در پایان صحبت هایش درباره سرنوشت اکران فیلم «بهت» که ۲ سالی است اکران نشده است، گفت: پخش کننده «بهت» دفتر هدایت فیلم است که گویا دیگر فیلم چندانی برای پخش ندارد و همین مساله مناسبات سینماداران را با این دفتر تغییر داده و به دنبال آن فیلم ما هم اکران نشده است، البته به ما گفتند ۲ هفته قبل از محرم فیلم را اکران کنیم که نپذیرفتم و فعلا قرارست بعد از ماه صفر برای اکران اقدام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.