دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به کارگردانی علی موسی مهدی پور؛

پخش مینی‌سریال «دریا نزدیک است» در دهه اول محرم

دریا نزدیک است

سینماپرس: تیزر مینی سریال «دریا نزدیک است» که قرار است در دهه اول ماه محرم روی آنتن برود، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، تیزر مینی سریال «دریا نزدیک است» به کارگردانی علی موسی مهدی پور و تهیه کنندگی و نویسندگی فرزین مهدی پور منتشر شد.

«دریا نزدیک است» کاری به سفارش مرکز سیمافیلم است که در تهران و جنوب ایران تصویربرداری شده است.

این مینی سریال ۶ قسمتی قرار بود در اردیبهشت ماه پخش شود اما با اعلام سریال های تلویزیون در ماه محرم این سریال در دهه اول ماه محرم روی آنتن شبکه سه سیما می رود و با حال و هوای این ماه سازگاری دارد.

در خلاصه داستان «دریا نزدیک است» آمده است: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده‌اش، فراز و نشیب‌های را از سر می‌گذراند. او از کشاکش امواج گذشته است و …

جهانگیر الماسی، نادر فلاح،  بهرام ابراهیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو،  رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان از بازیگران این مینی سریال هستند.

سایر عوامل مینی سریال «دریا نزدیک است» عبارت‌اند از حمید روزبهانی مدیر تصویربرداری، سعید خراسانی تصویربردار، جعفر علیان صدابردار، علیرضا صالحی مدیر برنامه‌ریزی و تولید، سعید یاسی پور تدوین، مجتبی محمدی دستیار اول کارگردان، شهرام قدیری طراح صحنه و لباس، محمد قومی طراح چهره‌پردازی، رمضان بهزادی جانشین تولید، رامین بهزادی مدیر تدارکات، مجید فیلی دستیار دوم کارگردان، ابراهیم تمهید هماهنگی تولید بوشهر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.