دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

بازیگری در بستر بیماری؛

انتقاد «آزادی مهربانی» از بی توجهی مسئولین

محمد آزادی مهربانی

سینماپرس: یک سینماگر که چند سال است در بستر بیماری به سر می‌برد، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان نسبت به خود اظهار داشت: من هر کاری کردم انجام وظیفه بود، اما روا نیست امروز که در بستر هستم و حقوقم به یغما رفته، هیچ‌کس سراغی از من نمی‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، محمد آزادی مهربانی، تهیه‌کننده و بازیگر سینما و تلویزیون که در بستر بیماری به‌سر می‌برد و درحالی که به سختی تکلم می‌کرد به کیهان گفت: بنده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با علاقه و اعتقاد وارد عرصه سینما شدم و تمام فعالیت‌های من نیز در آثار انقلابی و ارزشی بوده است. ازجمله «میرزا کوچک‌خان»، «ترن»، «سردار جنگل» و... بنده مدتی جبهه بودم و دو برادرم هم در دوران دفاع مقدس شهید شدند. من تمام سرمایه زندگی خودم را در خدمت تولید آثار انقلابی هزینه کردم، اما الان که در بستر بیماری هستم و یکی از کارگردان‌ها، پولم را خورده و رفته، هیچ‌کس رسیدگی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه حدود پنج سال است که سکته کرده و خانه‌نشین شده است، افزود: ناراحت نیستم، برای اعتقاداتم کار کردم و وظیفه‌ام را برای این انقلاب انجام دادم، اما این روا نیست امروز که دچار این وضعیت شده‌ام، هیچ‌کس سراغی از من نمی‌گیرد و حتی از حقوقم دفاع نمی‌شود.
آزادی مهربانی تأکید کرد: حتی خانه سینما هم که وظیفه‌ای صنفی به عهده‌دارد، از من که با هزینه شخصی خودم و بدون حمایت ارگان‌ها و نهادها فیلم می‌ساختم، هیچ حمایتی نکرده است و حتی سراغی هم از من نگرفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.