چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

تهیه کننده سینما مطرح کرد؛

«مشاور موجی» در حوزه دفاع مقدس است

ابراهیم اصغری

سینماپرس: ابراهیم اصغری قصد دارد فیلم «مشاور موجی» را با موضوع دفاع مقدس بسازد و در پی انتخاب کارگردان است.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره جدیدترین کارش در سینما به صبا گفت: «مشاور موجی» عنوان یک فیلمنامه است که در حوزه دفاع مقدس تولید خواهد شد. این کار در قالبی اجتماعی به آدم‌های جنگ می‌پردازد.

به گفته وی، قصه فیلم درباره جانبازی است که در زمان حال، آرمان خود را در جهاد اقتصادی دنبال می‌کند، برای همین سعی می‌کند با اعتراص به فسادهای اقتصادی بار دیگر از آرمان‌های انقلاب به شکلی دیگر دفاع کند.

وی افزود: با سازمان اوج مذاکراتی انجام شده تا به عنوان سرمایه گذار در این کار حضور داشته باشد، البته آنها هنوز جواب قطعی برای مشارکت نداده‌اند، برای همین با بخش خصوصی هم در حال مذاکره هستیم تا این کار در نهایت جلوی دوربین رود.

تهیه‌کننده «مشاور موجی» تاکید کرد: با چند کارگردان صحبت‌هایی شده تا در این کار حضور داشته باشند که به زودی نفر برگزیده کار خود را آغاز خواهد کرد. این کار قرار است علاوه بر تهران در شمال کشور هم فیلمبرداری شود.

اصغری در پایان اعلام کرد: تمام تلاش ما این است که فیلمبرداری تا یک ماه آینده آغاز شود، چون تصمیم داریم در صورت مهیا بودن شرایط، فیلم برای سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماه شود. درباره بازیگران هم باید بگویم مسلماً مطرح ترین بازیگران کشور در این پروژه به عنوان بازیگر حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.