شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به دلیل افشاگری؛

مستند «داستان اتم» مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت

مستند داستان اتم

سینماپرس: مستند «داستان اتم» به‌خاطر بازگویی برخی از ماجراها و افشای بخشی از ناگفته‌های برجام و مذاکرات بین ایران و غرب، با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

به گزارش سینماپرس، «داستان اتم» عنوان مجموعه مستندی به کارگردانی احمد کشاورز است که این شب‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این مستند روایت پنج دوره مذکرات هسته‌ای در دوره‌های مختلف است، اما دو قسمت اول آن، به مذاکرات هسته‌ای در دولت حسن روحانی پرداخته است. این مستند با مراجعه به گفته‌های مذاکره‌کنندگان داخلی و خارجی و مطالب منتشر شده در رسانه‌های غربی، ضربات سنگین برجام و مذاکره با آمریکا را نمایش می‌دهد.  

به رغم اینکه پخش این مستند با موقع حضور مردم در مراسم عزاداری همزمان شده، اما استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمده است. طوری که در فضای مجازی نیز واکنش‌های متعددی به «داستان اتم» صورت گرفته است. اکثریت قریب به اتفاق واکنش‌های کاربران فضای مجازی، مثبت و در جهت حمایت از این مستند است. تعداد اندکی هم که مشخص است از هواداران دولت یا جریان اصلاحات هستند، به آن انتقاد کرده‌اند. در عین حال، خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی به پخش مستند «داستان اتم» حمله کرد و مدعی شد که در این مستند، راست و دروغ کنار هم گذاشته شده است، اما اشاره نکرد که کدام قسمت این مستند دروغ است!

نظرات

  • ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰
    2 1
    سپاسگزارم بابت این روشنگری خوبتون در داستان اتم
  • ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۸
    2 1
    به نظر بنده نیز مستند بیداری گری بود
  • ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۰
    1 1
    بی نظیر ، روشنگر،بیدارگر مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد درود بر احمد کشاورز درود بر احمد کشاورز درود بر احمد کشاورز سلام من به باران با طراوت خنکای صبحگاهی، سلام من به موج های بلند سرکش، سلام من به آسمان زلال و آبی ، سلام من بر قله های سر به فلک کشیده بصیرت و آگاهی ، سلام من بر مردان پهنه معرفت و دلدادگی، سلام من به چمن سرسبز و نجیب پهنه تماشا و سلام بر اقلیم پر صلابت داستان اتم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.