یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

بیتا منصوری مطرح کرد؛

فارابی برای حمایت بخشی از هزینه‌های تبلیغات فیلم‌های کودک را می‌پردازد

فیلم سینمایی «پاستاریونی»

سینماپرس: بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق درباره مبلغ 50 میلیون تومانی که در گزارش مالی فارابی به‌عنوان حمایت از تبلیغات این فیلم به آن اشاره شده، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق درباره دریافت ۵۰ میلیون تومان بابت تبلیغات این فیلم از سوی بنیاد سینمایی فارابی به مهر عنوان کرد: بنیاد سینمایی فارابی متولی حمایت از سینمای کودک است و بانیان این بنیاد از اواخر سال گذشته مصوب کرده‌اند که بخشی از هزینه‌های تبلیغات فیلم‌های کودک را بپردازند که ممکن است مبلغ آن برای فیلم‌های مختلف، متفاوت باشد.

وی افزود: از همین رو این ۵۰ میلیون تومان، تنها حمایتی بود که از من به عنوان تهیه‌کننده مستقل «پاستاریونی» صورت گرفت. البته هزینه‌های تبلیغات ما تنها ۵۰ میلیون تومان نبود، اما بر اساس هزینه‌هایی که کرده بودیم، دوستان مصوب کردند که ۵۰ میلیون تومان از هزینه‌های صرف‌شده برای تبلیغات فیلم ما را به عنوان حمایت از سینمای کودک تقبل کنند.

این تهیه‌کننده سینمای کودک اظهار کرد: من این پول را حدود یک ماه پیش دریافت کردم و این در حالی است که «پاستاریونی» سال گذشته به نمایش گذشته شد. یعنی بعد از اینکه ما هزینه‌های تبلیغات را انجام دادیم این پول به دست ما رسید.

منصوری گفت: از زمان تصویب این قانون تاکنون فیلم کودک چندانی اکران نشده که این حمایت‌ مالی شامل حالشان شود اما احتمالا برای فیلم‌های کودکی که امسال اکران شده‌اند مثل «تپلی  و من» این کمک‌ها در نظر گرفته شود. این را هم باید بگویم که این مبالغ، واقعاً حمایت خاصی نیستند به‌خصوص برای فیلمی مانند «پاستاریونی» که سال گذشته از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان جوایزی را دریافت کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این حمایت‌ها از سوی بنیاد فاربی از این پس شامل فیلم‌های کودک دیگر هم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.