یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

با اعلام نت فیلیکس؛

بازیگر نقش مارگارت تاچر فیلم «تاج» مشخص شد

گیلیَن اندرسن

سینماپرس: «گیلیَن اندرسن» در نقش «مارگارت تاچر» نخست‌وزیر اسبق بریتانیا به به فصل چهارم «تاج» پیوست.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نت‌فلیکس اعلام کرد که یکی از شخصیت‌های مهم فصل چهارم فیلم «تاج» مارگارت تاچر است که گیلین اندرسن این نقش را عهده‌دار شده است.

اندرسون در مورد حضورش در نقش تاچر گفت: «من خیلی هیجان زده‌ام که به بازیگران و عوامل فیلم  «تاج» پیوستم و فرصتی برای به تصویر کشیدن چنین زنی پیچیده و بحث برانگیز برایم پیش آمد. تاچر بدون شک بسیار توانمند بود، اما من از کاوش و درآوردن نقش شخصیتی درونی و زیرپوستی لذت می‌برم و به جرات می‌گویم، عاشق شخصیتی شده‌ام که چه دوست داشتنی باشد و چه نفرت‌انگیز، دوره‌ای را تعریف کرده است.

اخبار مربوط به هنرپیشه‌های این فیلم ابتدا به دنبال گزارش ماه ژانویه در ساندی تایمز منتشر شد، هرچند نت‌فلیکس در آن زمان از اظهار نظر خودداری کرد. فصل چهارم این پروژه هم اکنون در حال تولید است.

فصل ۳ سریال «The Crown»(تاج) قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر(۲۶ آبان) در شبکه نت‌فلیکس به نمایش درآید و همچنین «اولیویا کولمن»، برنده جایزه اسکار را به عنوان ملکه الیزابت دوم به نمایش می‌گذارد. نقش ملکه که نقش اصلی و محوری سریال «تاج» است  از «کلر فوی» به کولمن رسید و فوی در دو فصل اول این سریال، در نقش مادر خانواده سلطنتی را بازی کرد. هنرپیشگان دیگر عبارتند از توبیاس منزیز، که شاهزاده فیلیپ را بازی می‌کند و نامزد اسکار هلنا بنهام کارتر که شاهزاده خانم مارگارت را به تصویر می‌کشد.

فصل سوم این سریال نیز بعد از دوسال از نمایش فصل دوم به نمایش درمی‌آید. در این فصل دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی و تا زمان انتخاب مارگارت تاچر به عنوان نخست‌وزیر در سال ۱۹۷۹ را روایت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.