جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

سید امیر سیدزاده خبر داد:

تدوین «ریست» و «تدفین» به پایان رسید

سیدامیر سیدزاده

سینماپرس: سید امیر سیدزاده تهیه کننده درباره آخرین وضعیت تولید و اکران فیلم هایش توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش سینماپرس، سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت دو فیلم جدید خود با نام های «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و فیلم «تدفین» به کارگردانی محمد تنابنده به صبا عنوان کرد: تدوین فیلم «ریست» توسط بابک قائم انجام شد و مراحل صداگذاری، اتالوناژ و ساخت موسیقی این فیلم ظرف یک هفته آینده شروع می شود. چند کاندید هم برای این بخش ها داریم که چند روز آینده مشخص خواهند شد.

وی افزود: فیلم «تدفین» هم تدوینش به وسیله حمید علیقلیان به اتمام رسیده و به زودی وارد مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی می‌شود. صداگذاری این کار توسط مهران ملکوتی در حال انجام است و ساخت موسیقی آن را نیما عظیمی‌نژاد برعهده دارد.

تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» درباره پروانه ساخت فیلم «هنگامه» تشریح کرد: فیلم «هنگامه» به کارگردانی حسن آخوندپور است که منتظر گرفتن پروانه ساخت این فیلم هستیم و امیدوارم هفته آینده وزارت ارشاد پروانه ساخت این فیلم را صادر کند. بعد از گرفتن پروانه ساخت پیش تولید این فیلم را آغاز می کنیم.

سیدزاده درباره موضوع فیلم «هنگامه» توضیح داد: این فیلم معضلات و مشکلات اعتیاد و تاثیرات منفی که روی محیط خانواده می گذارد به تصویر می کشد. لوکیشن های این فیلم به احتمال زیاد با توجه به فضایی که در فیلمنامه وجود دارد در شهر مشهد خواهد بود.

او ادامه داد: عوامل پشت دوربین فیلم «هنگامه» تقریبا قطعی شده اند و فیلمبردار: داود رحمانی، مدیرتولید: محمد سیدزاده هستند و بقیه عوامل ظرف چند روز آینده مشخص می شوند، تنها بحث بازیگران این فیلم باقی مانده است که امیدواریم با آمدن پروانه ساخت بازیگران این فیلم را هم انتخاب کنیم.

تهیه کننده فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» درباره اولین رونمایی از سه فیلم «ریست»، «تدفین» و «هنگامه» اظهار کرد: اولین رونمایی از هر سه فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر امسال خواهد بود و امیدوارم بتوانیم آثار قابل قبولی به جشنواره امسال ارایه دهیم.

این تهیه کننده در پایان درباره آخرین وضعیت فیلم «کاتوره» به کارگردانی میثم حسن زاده هم گفت: فیلم «کاتوره» را برای ساخت موسیقی به اروپا فرستاده ایم و پیام آزادی مشغول ساخت موسیقی این فیلم است. درست است مجوز «هنر و تجربه» را برای این فیلم گرفته ایم و به قصد اکران در سینمای «هنر و تجربه» این فیلم را تولید کردیم ولی به نظر من فیلم «کاتوره» قابلیت اکران گسترده در سینماها را دارد اما بعد از پایان کار منتظر می شویم، ببینیم نظر هیات بازبینی چیست و آنجا دقیق تر می توانم بگویم که فیلم را در جشنواره ملی فیلم فجر ارایه می دهیم یا مستقیم سراغ اکران می رویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.