شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

با حکم مدیر شبکه؛

سه انتصاب جدید در شبکه هفت سیما صورت گرفت

شبکه آموزش سیما

سینماپرس: با حکم مدیر شبکه هفت سیما، مدیر طرح برنامه، مدیر گروه آموزش‌های رسمی و مدیر پخش شبکه هفت سیما منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس، با حکم مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما صمد پورنصاری مدیر پخش شبکه هفت سیما، حمید حامدی مدیر طرح و برنامه شبکه و سعید معدن کن مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه شدند.

در بخشی ازحکم صمد پورنصاری به عنوان مدیر پخش شبکه هفت سیما آمده است:

استفاده بهینه از تجربیات همکاران توانمند و خلاق در حوزه پخش، توجه به کادرسازی و کاربست ساز و کارهای نوین برای مدیریت مجموعه حساس و تاثیرگذار پخش، روزآمد کردن سیستم ها و روش ها برای بهره وری هرچه بیشتر، توجه و تمرکز جدی تر آرایش و چیدمان برنامه ها و میان برنامه با هدف جذابیت آنتن از جمله وظایف شما در این مسئولیت است.

در بخشی از حکم حمید حامدی به عنوان مدیر طرح و برنامه نیز آمده است:

توجه اکید به رویکرد راهبردی شبکه در خصوص مهارت آموزی و شعار محوری «مردم، آموزش، مهارت» در همه طرح ها و برنامه ها به نحو مقتضی، طراحی برنامه های موثر و جذاب به منظور ارتقای جایگاه شبکه و افزایش مخاطبان هدف، رویکرد مبنایی و مستمر به بیانیه گام دوم و راهبردهای حوزه محتوا در سازمان و ایجاد سازو کار مناسب برای تسری این راهبردها به برنامه های صف و تبدیل آن ها به کاربست رسانه ای از جمله وظایف شما در این مسئولیت است.

همچنین در بخشی از حکم سعید معدن کن به عنوان مدیرگروه آموزش های رسمی این شبکه آمده است:

کیفیت و کمیت  آموزش های رسمی در جامعه امروز تبدیل به بزرگترین دغدغه خانواده ها، کارشناسان و مسئولان حوزه های مختلف علمی مهارتی شده است. لذا توجه به آموزش های کاربردی و مهارت محور و نیز تمرکز بر مقوله دانایی منتج به توانایی، عطف نظر به «علم نافع» برای نسل جوان با عنایت به رویکرد مبنایی و اساسی «مردم، آموزش، مهارت»، تاکید بر تولید برنامه های جذاب و تاثیرگذار منطبق با اهداف و ماموریت های شبکه از وظایف شما در این مسئولیت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.