شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

یکشنبه ۲۴ شهریور؛

مستند «خانه‌ای برای تو» در «سینماپاتوق» نقد و بررسی می شود

مستند سینمایی خانه‌ای برای تو

سینماپرس: در هفتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق» حوزه هنری، فیلم مستند «خانه‌ای برای تو» نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نمایش و بررسی مستند  «خانه‌ای برای تو» با سخنرانی و ارائه مهدی بخشی‌مقدم کارگردان، مهدی شامحمدی تهیه‌کننده در هفتمین برنامه «فیلمنامه فیلم» از سری نشست‌های «سینماپاتوق»، یکشنبه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اوستا حوزه هنری برگزار می‌شود.

«خانه‌ای برای تو» روایت داوود جوان ۳۰ ساله گیلانی است که کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد و در شغلش دچار ورشکستگی شده است. او همزمان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده و در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد. کارگردان این اثر مهدی بخشی‌مقدم و تصویربردار آن محمد حدادی، صدابردار حسن شبانکاره، صداگذار حسین ابراهیمی و تدوین‌گر عطا مهراد هستند.

این مستند با حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر، بخش رقابتی جشنواره کراکف لهستان و دوازدهمین جشنواره سینماحقیقت موفق به کسب نشان فیروزه بهترین فیلم این جشنواره شد و در جشن مستقل سینمای مستند حائز کسب عنوان بهترین فیلم شد.

نمایش این فیلم با حضور هنرجویان و دانشجویان سینما، علاقمندان، اعضای کانون سینمایی سوره و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه با هدف بررسی فیلمنامه فیلم پیش‌بینی شده است.

حضور همه منتقدان سینمایی و نمایندگان رسانه‌های گروهی در این برنامه رایگان و آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.