شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

طی حکمی از سوی مدیر شبکه قرآن؛

قاسم تبار مدیر گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما شد

شبکه قرآن سیما

سینماپرس: با حکم جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، سید محمدرضا قاسم تبار به سمت مدیر گروه علوم قرآنی این شبکه منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با صدور حکمی،  سیدمحمدرضا قاسم تبار را به سمت مدیر گروه علوم قرآنی این شبکه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«بهره ­گیری از رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه و علمای طراز اول تفسیر، معارف و علوم قرآنی و بهره مندی مطلوب رسانه ای در این حوزه، بهره مندی از الگوی کارآمد و اثربخش مهندسی و مدیریت پیام در ترویج معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، تعمیق و گسترش دین باوری و ارزشهای اخلاقی، معنوی و انقلابی در جامعه، معرفی سبک زندگی مبتنی بر قرآن و عترت و جامعه قرآنی، برنامه ریزی و طراحی برای تولید برنامه های تعاملی، جذاب و متنوع در همه عرصه های علوم قرآنی، معارف و تفسیر با هدف توسعه و تعمیق باورهای دینی و پاسخگویی به سوالات و شبهات حوزه دین و قرآن کریم با محور قراردادن آیات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام، توجه ویژه به ارتقاء سطح کیفی تولیدات و بهره گیری از قالب های نو و متنوع برنامه سازی از اهم وظایف شما می باشد. امید است با تعامل سازنده و موثر با واحدهای مختلف شبکه، همه نهادها و مراکز مرتبط خارج از سازمان در تحقق وظایف محوله موفق باشید.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.