یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

در شبکه ایران اینترنشنال اتفاق افتاد؛

عصبانیت تلویزیون مزدور آل سعود از کیهان

ایران اینترنشنال

سینماپرس: شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال یکی از برنامه‌های خود را به بررسی تیتر یک روز گذشته کیهان به موضوع سحر خدایاری اختصاص داد.

به گزارش سینماپرس، این شبکه وابسته به رژیم آل سعود در برنامه خبری تحلیلی خود با پرداختن به موضوع سحر خدایاری از مواضع روزنامه کیهان در مورد ماجرای این دختر ایرانی در خصوص محکوم نمودن نقطه نظرهای برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصبانی شد.

شبکه ایران اینترنشنال در برنامه خبری تحلیلی بعدازظهر روز شنبه ۲۳ شهریور خود در گپ‌وگفتی با چند تن از عناصر ضدانقلاب و وابسته به غرب با تحلیل موضوع سحر خدایاری و با مطرح نمودن ارتباط خودکشی وی با موضوع فوتبال نسبت به مواضع روزنامه کیهان و مدیرمسئول این روزنامه واکنش تندی نشان داده و در حالی که از این مواضع روزنامه کیهان به شدت عصبانی و ناراحت بودند اعلام کردند که کیهان و شخص شریعتمداری قصد دارند روی این موج سوار شوند و به اهداف خودشان برسند! (در شرایطی که ماجرا کاملا معکوس است و این ضدانقلاب است که سوار خون این دختر شده است) همچنین عنصر ضدانقلاب دعوت شده به این برنامه طی صحبت‌هایی با مطرح کردن مسائلی که در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سحر خدایاری پیش آمده به مواضع دو نماینده مجلس (علی مطهری و پروانه سلحشوری) درباره این دختر ایرانی پرداخت و ضمن حمایت و پشتیبانی از مواضع این دو نماینده حرکت و مواضع شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان را در درج مطلبی در شماره روز شنبه ۲۳ شهریور مورد نکوهش قرار داد و از این حرکت کیهان به‌شدت ابراز ناراحتی کرد.
گفتنی است، شبکه ایران اینترنشنال گرچه در لندن مستقر است و از آنجا برنامه‌های خود را پخش می‌کند اما با سرمایه‌گذاری و هدایت چند سرمایه‌دار وابسته به دربار سعودی اداره می‌شود. یکی از گردانندگان این شبکه، از مدیران دوران وزارت ارشاد عطاا... مهاجرانی است.

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.