دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

جشنواره ها

هیتلرِ تایکا وایتیتی مهمترین جایزه جشنواره تورنتو را دریافت کرد

تایکا وایتیتی

سینماپرس: فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» به کارگردانی تایکا وایتیتی جایزه منتخب مردم را دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» به کارگردانی تایکا وایتیتی که شخصیت هیتلر را به تصویر می‌کشد جایزه منتخب جشنواره فیلم تورنتو را دریافت کرد.

این جایزه به پتانسیل فیلم «خرگوش جوجو» برای حضور در اسکار و حتی شانس آن برای دریافت جایزه افزود. این جایزه موفقیت برزگی برای کمپانی فاکس است چرا که این فیلم تاکنون نظرات مثبتی را به خود جلب نکرده است.

جشنواره فیلم تورنتو به نوعی پیش بینی کننده جوایز اسکار است. برنده سال گذشته این جشنواره فیلم سینمایی «کتاب سبز» بود که توانست جایزه بهترین فیلم اسکار را نیز تصاحب کند. برندگان دوره گذشته مثل فیلم‌های «لالا لند»، «اتاق» و «سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری» نامزد اسکار شده اند.

بعد از این جایزه، جوایز دوم و سوم جشنواره تورنتو به فیلم «داستان ازدواج» به کارگردانی نوا بامبچ و فیلم «انگل» به کارگردانی یونگ جون هو رسید که هر دوی آن‌ها توسط منتقدان بسیار مورد استقبال واقع شدند.

فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» با بازی جوهانسون، سم راکول، ربل ویلسون و تایکا وایتیتی یک هیتلر خیالی را به تصویر می‌کشد و داستان آن نیز بر روی یک پسر ده ساله تمرکز دارد و بعد از آنکه می فهمد مادرش یک دختر را در خانه پنهان کرده علاقه او به آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی، مورد چالش واقع می‌شود. درجشنواره امسال فیلم‌ها زیادی از جمله «شیادان» و جوکر نیز به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.