دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

افتتاح «پشت دیوار عمارت» توسط مدیرکل هنرهای نمایشی

پشت دیوار عمارت

سینماپرس: آیین افتتاح نمایش «پشت دیوار عمارت» به کارگردانی حمید ابراهیمی با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم افتتاح و آغاز نمایش پشت دیوار عمارت و رونمایی از پوستر این نمایش در تماشاخانه سرو برگزار شد.

شهرام کرمی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور دراین مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان مسئولان و مدیران برگزار شد طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که در مراسم افتتاحیه این نمایش و درجمع صمیمی این گروه حرفه ای و در این فضای آکنده از صمیمیت و عشق به تئاترحضور دارم. بی شک حضور شما تماشاگران مایه حمایت گروه‌های نمایشی در سراسر کشور است. اطمینان دارم که حمید ابراهیمی و گروه حرفه ای اش که از باسابقه ترین‌های  عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی کشور هستند، اجراهای پرمخاطب و درخشانی را در این شب‌ها تجربه خواهند کرد و برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه نیز پوستر این نمایش که توسط آریا درفش رزم طراحی شده بود، توسط شهرام کرمی و جلیل فرجاد، نماینده بازیگران گروه نمایشی رونمایی شد.

محسن سلیمانی فارسانی مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی مدیراداره نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، بهرام صادقی مزیدی، علی رجایی، تبسم هاشمی، عوامل نمایش و جمعی از علاقمندان دراین مراسم حضور داشتند.

نمایش پشت دیوار عمارت از دیروز یکشنبه اجرای خود را درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس آغاز نمود و تا ۳۰ شب از ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.  

بازیگرانی که در این نمایش عاشورایی به ایفای نقش خواهند پرداخت به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: جلیل فرجاد، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی نیا، شیوا خسرومهر، زری اِماد، پانته آ کیقبادی، حامد آقایی، فرزاد صبوری، علیرضا درویش نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین افتخار زاده هستند.

تماشاخانه سرو درخیابان طالقانی نرسیده به تقاطع مفتح جنب ایستگاه مترو واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.