جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

بهمن مرادنیا خبر داد؛

تولید سریال سنجرخان به زودی آغاز می‌شود

دیدار بهمن مرادنیا استاندار کردستان با علی دارابی

سینماپرس: در دیدار استاندار کردستان با معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما مقرر شد، سریال سنجرخان به زودی وارد مرحله تولید شود.

به گزارش سینماپرس، استاندار کردستان پیش از ظهر امروز با دکتر علی دارابی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بهمن مرادنیا در ابتدای این دیدار با اشاره به نقش گسترده شبکه‌های استانی در به کارگیری فرهنگ‌های بومی در تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اظهار کرد: معاونت امور استان‌های رسانه ملی با سیاست گذاری‌های صحیح نقش موثری در هدایت و شکل‌گیری برنامه‌های تاثیر گذار و برند شبکه‌های استانی داشته است.

وی همچنین ضمن استقبال از تولید سریال‌های تلویزیونی در شبکه‌های استانی برای معرفی مفاخر استان‌ها، از اقدام این معاونت برای تولید سریال‌های سنجرخان و امیر نظام گروس تقدیر و تشکر کرد.

دکتر علی دارابی نیز با اشاره به ظرفیت‌های گسترده فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و هنری در استان‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: شبکه‌های استانی بر اساس چشم انداز کوتاه و بلند مدت رسانه ملی درصدد به کارگیری همه این ظرفیت‌ها و نیز ایجاد زمینه‌های مناسب برای رونق اقتصادی هستند.

وی افزود: توسعه صنعت گردشگری از طریق معرفی ظرفیت‌های مختلف استان‌ها و جاذبه‌های توریستی از دیگر کارکردهای رادیو و تلویزیون‌های استانی به شمار می‌رود.

گفتنی است در حاشیه این دیدار مقرر شد سریال سنجرخان به زودی وارد مرحله تولید شود. همچنین اقدامات پژوهشی راجع به سریال امیر نظام گروس نیز به زودی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.