جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

مهدی صباغ زاده مطرح کرد:

حوزه هنری «کلوپ همسران» را در سینماهایش روی پرده نبرد

فیلم سینمایی کلوپ همسران

سینماپرس: مهدی صباغ زاده که «کلوپ همسران» را روی پرده دارد از اینکه حوزه هنری فیلمش را در سینماهایش اکران نمی کند گله کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی صباغ زاده تهیه کننده و کارگردان سینما که در حال حاضر فیلم «کلوپ همسران» به تهیه کنندگی و کارگردانی او روی پرده سینماها است درباره پیش بینی خود ار فروش فیلم جدیدش به صبا عنوان کرد: با توجه به آنکه تازه چند روز است این فیلم اکران شده باید ببینیم در آینده چه اتفاق هایی رخ می دهد. چند روز پیش که افتتاحیه فیلم بود استقبال خیلی خوبی از آن شد و تماشاگران زیادی برای شرکت در این مراسم آمده بودند.

کارگردان فیلم «خانه کاغذی» درباره اینکه آیا از زمان اکران فیلم جدیدش راضی است، تشریح کرد: دیگر فرقی نمی کند؛ بالاخره چاره ای نیست. زمانی که تمام زمان ها را از دست می دهی هر زمانی که فیلمت را اکران کنی و جذاب باشد از آن استقبال می شود.

صباغ زاده دراسخ به اینکه با توجه به فروش پایین فیلم ها در فصل تابستان به نظر او در فصل پاییز اوضاع بهتر خواهد شد، توضیح داد: صد درصد اوضاع بهتر می شود. پاییز فصل خوبی است زیرا مدرسه ها و دانشگاه ها باز می شود و معمولا این امر باعث رونق گرفتن سینما رفتن می شود.

وی با گله از اکران نشدن فیلمش در سینماهای حوزه هنری گفت: درحال حاضر درگیر مسایل اکران این فیلم هستم و حوزه هنری هم اجازه اکران فیلم من را در سینماهای زیرمجموعه خودش نداده که این موضوع به ما لطمه وارد کرده است.

کارگردان «کلوپ همسران» درباره دلیل این تصمیم حوزه هنری توضیح داد: زمانی که نخواهند فیلمی را اکران کنند بهانه های زیادی می آورد و گویا یک مقداری از ما بیشتر مسلمان تر هستند. حوزه هنری برای خودش تصمیم می گیرد و ارشاد هم برای خودش تصمیم می گیرد و نمی شود. من دیگر دنبال این قضیه نیستیم زیرا سینماهای دیگر اکران می کنند و اتفاقی هم نمی افتد و این کار به ضرر خودشان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.