جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

مصطفی رمضانی خبر داد؛

فیلمنامه سریال کمدی «آخرین نشانِ مردی» در دست نگارش

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه از پخش سریال های تولیدی از نوروز 99 خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به سیاست های جدید این گروه در ساخت مجموعه های نمایشی تاکید کرد: تبدیل رویه پذیرندگی طرح به سفارش دهی آن و همچنین تغییر رویه محتوایی از پرداختِ صرف به آسیب ها و سیاهی های موجود به ترویج نگاه تمدنی به کشور و انقلاب اسلامی بخشی از این سیاست هاست.

وی یادآور شد: توجه به برندهای موفق شبکه در گذشته، تعریف تولیدات صنعتی و ارزان و زودبازده برای امکان واکنش سریع به موضوعات روز کشور و همچنین فراهم آوردن امکان ورود نیروهای جوان و خلاق به بدنه نویسندگان و تولید کنندگان که از مسیر تعریف همان تولیدات خواهد بود از سیاست ها و تکالیف ما در شبکه است که به فضل خدا با همفکری و مساعدت مدیران سازمان در حال پیشبرد آن هستیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه گفت: پخش سریال های تولیدی شبکه پنج سیما از نوروز ۹۹ آغاز می شود و تا قبل از آن شبکه از تولیدات تامینی در حوزه سریال بهره خواهد برد.

وی افزود:اولین سریال که از پنج روز قبل از نوروز ۹۹ پخش آن آغاز می شود و در ۴۰ قسمت تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه ای است کمدی با نام موقت «آخرین نشانِ مردی» که با اقتباس از کتابی با همین نام در حال نگارش است و به زودی وارد پیش تولید می شود.

وی ادامه داد: سرپرستی تیم نویسندگی را احسان ثقفی نویسنده تلویزیون و سینما به عهده دارد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج تاکید کرد: این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی-اسلامی طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.