شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج تشریح کرد؛

سیاست‌های جدید شبکه پنج در تولید آثار اعلام شد

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه از پخش سریال‌های تولیدی شبکه پنج سیما از نوروز ۹۹ خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به سیاست های جدید این گروه در ساخت مجموعه های نمایشی تاکید کرد: تبدیل رویه پذیرندگی طرح به سفارش دهی آن و همچنین تغییر رویه محتوایی از پرداخت صرف به آسیب ها و سیاهی های موجود به ترویج نگاه تمدنی به کشور و انقلاب اسلامی بخشی از این سیاست ها است.

وی بیان کرد: توجه به برندهای موفق شبکه در گذشته، تعریف تولیدات صنعتی و ارزان و زودبازده برای امکان واکنش سریع به موضوعات روز کشور و همچنین فراهم آوردن امکان ورود نیروهای جوان و خلاق به بدنه نویسندگان و تولید کنندگان که از مسیر تعریف همان تولیدات خواهد بود از سیاست ها و تکالیف ما در شبکه است که به فضل خدا با همفکری و مساعدت مدیران سازمان در حال پیشبرد آن هستیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه گفت: پخش سریال های تولیدی شبکه پنج سیما از نوروز ۹۹ آغاز می شود و تا قبل از آن شبکه از تولیدات تامینی در حوزه سریال بهره خواهد برد.

وی بیان کرد: اولین سریال که از پنج روز قبل از نوروز ۹۹ پخش آن آغاز می شود و در ۴۰ قسمت تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه ای است کمدی با نام موقت «آخرین نشانِ مردی» که با اقتباس از کتابی با همین نام در حال نگارش است و به زودی وارد پیش تولید می شود.

رضوانی توضیح داد: سرپرستی تیم نویسندگی را احسان ثقفی نویسنده تلویزیون و سینما به عهده دارد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج در پایان گفت: این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.