شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

مهرداد غفارزاده مطرح کرد:

«ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» برای اکران در ایران کوتاه شد

فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان»

سینماپرس: مهرداد غفارزاده اعلام کرد که نسخه فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» برای اکران در ایران چند دقیقه ای کوتاه شده است.

به گزارش سینماپرس، مهرداد غفارزاده نویسنده و کارگردان «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» که به تازگی پروانه نمایش آن با درجه بندی سنی ۱۲+ صادر شده است به صبا گفت: من از زمانی که برای کودکان و نوجوانان داستان می نوشتم به مساله درجه بندی سنی برای ارایه محصول به مخاطب اعتقاد داشتم و به همین دلیل معتقدم درجه بندی سینی فیلم ها در سینما نیز امر درستی است.

وی افزود: با وجود اینکه به درجه بندی سنی فیلم ها معتقدم ولی پاسخی برای این موضوع ندارم که چرا فیلم «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» هم شرط سنی گرفته است آنهم در حالی که یک عاشقانه آرام با موضوعی انسانی است. داستان هم از انجام کار خیر توسط شخصیت های داستان شروع می شود و بعد این افراد در دغدغه مشترک به عشق می رسند.

غفارزاده با تاکید بر اینکه عاشقانه فیلمش ضرری برای گروه سنی زیر ۱۲ سال ندارد، توضیح داد: من در ساخت فیلم مخاطب عام را درنظر گرفته بودم و امیدوارم این درجه بندی برای همه فیلم ها درنظر گرفته شود و برای برخی فیلم ها اعمال نشود.

وی در جواب این سوال که آیا نسخه اکران ایران با ترکیه یکی است، توضیح داد: ما فیلم را به سرعت در ترکیه اکران کردیم لذا همان نسخه اولیه به نمایش در آمد که ۱۱۰ دقیقه بود. البته در سینماهای ترکیه مشکل طول سانس وجود ندارد ولی برای ایران باید تایم فیلم را کاهش می دادیم که این اتفاق افتاد.

کارگردان «دریا و ماهی پرنده» افزود: البته من هم معتقد بودم فیلم باید یک تدوین مجدد بشود و تایم آن کوتاه شود که این اتفاق افتاد.

غفارزاده در پایان تاکید کرد: کوتاه شدن تایم فیلم ربطی به مساله ممیزی ندارد و «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» بدون هرگونه مشکل پروانه نمایش گرفت.

پژمان بازغی، افسانه پاکرو، امید روحانی، سارا احمدی، فرناز محمودی و آیتک جاوید و بازیگران ترکیه یوسف چیم (yusuf çim)، علی بوراک جیلان (ali burak ceylan)، هازال تورسان (hazal tuesan)، آیشن اینجی (aysen inci)، سمرا دینجر (samra dincer) و الیف ارول (elif erol) بازیگران «ترانه ای عاشقانه با من بخوان» هستند و همچنین در این فیلم چناره ملک زاده خواننده آذربایجانی حضور دارد.

این فیلم درباره امره جوان خوش صدا است با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می کنند. امره رابطه ای صمیمی با مادرش دارد و هرازگاه برای کودکان پرورشگاه بچه های بهشت کنسرت های تک نفره اجرا می کند و مورد علاقه ی بچه های بی سرپرست آنجاست. در همین روزها دختری ایرانی به نام دلارا همراه برادرش حامد به استانبول می آیند که به توصیه پدرشان شعبه ای از کارخانه ای را که صنعت خانوادگی شان است، در استانبول تاسیس کنند…

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.