دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

در رادیو نمایش؛

حمیدرضا پگاه مهمان «گ مثل گپ» شد

حمیدرضا پگاه - برنامه «هزار داستان»

سینماپرس: برنامه رادیویی «گ مثل گپ» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان حمیدرضا پگاه است.

به گزارش سینماپرس، برنامه رادیویی «گ مثل گپ» با اجرای بهرام ابراهیمی هنرمند سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون روی آنتن رادیو نمایش می رود.

زهره سربازی تهیه کننده برنامه رادیویی «گ مثل گپ» ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: این برنامه رادیویی یک گفتگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و روزهای پنج شنبه و جمعه از رادیو نمایش پخش می شود.

وی ادامه داد: این هفته پنج شنبه و جمعه گفتگویی خواهیم داشت با حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان، ایشان را با مجموعه تلویزیونی «با من بمان» «آوای باران» و دیگر مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی به خاطر می آورند.

تهیه کننده برنامه رادیویی «گ مثل گپ» تاکید کرد: یکی از اتفاقات جالب در این قسمت از برنامه  آن است که اولین تجربه حمیدرضا پگاه با بهرام ابراهیمی در سریال «ضلع ششم» بوده و این هفته بعد از مدت ها این دو هنرمند در استودیو رادیو نمایش مقابل یکدیگر می نشینند و گفتگوی صمیمانه ای خواهند داشت.

سربازی در پایان اظهار کرد: قرار است در برنامه این هفته «گ مثل گپ» با توجه به حضور حمیدرضا پگاه در برنامه، دیالوگ ها و قسمت های خاطره انگیزی از فیلم های این هنرمند از رادیو نمایش پخش شود.

«گ مثل گپ» به تهیه کنندگی زهره سربازی، نویسندگی مریم توفیقی و لیلا صفری، اجرای بهرام ابراهیمی و هماهنگی اکرم خیرخواه روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.