جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

رضا فیاضی مطرح کرد؛

تولید برنامه کودک به شرط پیدا کردن اسپانسر

رضا فیاضی در دیدار نوروزی هنرمندان

سینماپرس: رضا فیاضی با اشاره به تصویب طرحی تلویزیونی در حوزه کودک با همراهی مجید قناد بیان کرد که به آنها اعلام شده است خودشان باید اسپانسر برنامه را پیدا کنند تا طرح به تولید برسد.

به گزارش سینماپرس، رضا فیاضی بازیگر و فعال حوزه کودک درباره اینکه چرا این روزها در تلویزیون حضور ندارد و فعالیتی در این رسانه نمی کند، به مهر بیان کرد: پروژه یا فیلمنامه جالبی از طرف تلویزیون پیشنهاد نمی شود که بخواهم در آنها بازی کنم.

وی اضافه کرد: وگرنه من عاشق این هستم که بتوانم کاری انجام دهم و خودم هم خیلی در راستای ساخت برنامه در تلویزیون تلاش کردم.

بازیگر سریال های «معمای شاه» و «بچه های نسبتا بد» درباره اینکه چرا خودش در حوزه کودک برنامه سازی نمی کند، اظهار کرد: طرح هایی به تلویزیون ارائه کرده ام که اتفاقا این طرح ها تا حدی برای تولید پیش رفته بود اما به تصویب نرسید. حتی من و مجید قناد طرحی را با هم برای برنامه کودک نوشتیم و به تصویب هم رسید اما بودجه نبود و به ما گفتند اسپانسر پیدا کنیم.

این هنرمند تئاتر و تلویزیون با اشاره به مشکلات مالی اظهار کرد: برای ساخت برنامه در تلویزیون باید اسپانسر پیدا کرد اما من از کجا اسپانسر پیدا کنم به ویژه برای کار کودک که خیلی سخت تر است. البته من تسلیم نشدم ولی به هرحال وضعیت برنامه سازی کودک در تلویزیون خیلی خوب نیست.

بازیگر «دنیای شیرین» و «قصه های تا به تا» در پایان درباره لزوم فعال شدن گروه های کودک در شبکه های مختلف تلویزیونی عنوان کرد: خیلی خوب است که گروه های کودک در تلویزیون راه بیفتد و از این طریق هم بچه های قدیمی و هم بچه های جدید کار کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.