جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

کیارش اسدی زاده مطرح کرد:

«کرگدن» از مدیوم سریال خارج است

کیارش اسدی‌زاده

سینماپرس: کارگردان سریال «کرگدن» از انجام مراحل فنی همرمان با ادامه تصویربرداری این مجموعه نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کیارش اسدی زاده کارگردان، فیلمنامه نویس و تدوین‌گر که پیش از این فیلم های «گس»، «شکاف» و «موج اف ام، ردیف ۴۸» را ساخته، در اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی کارگردانی سریال «کرگدن» را برعهده گرفته است.

و درباره این سریال به صبا توضیح داد: ۵۰ درصد از تصویربرداری «کرگدن» که از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، انجام شده است و احتمالا تا اواخر آذرماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تمام بازیگران اصلی تا پایان کار همراه ما هستند و هنوز زمان دقیق توزیع این سریال مشخص نیست.

کارگردان «کرگدن» درباره لوکیشن های این سریال بیان کرد: برای تصویربرداری این سریال از  لوکیشن های خاصی که در تهران و شمال بود، استفاده کرده ایم.

اسدی زاده در پاسخ به این پرسش که چرا پیشنهاد ساخت «کرگدن» را به عنوان اولین کار در شبکه نمایش خانگی پذیرفت، اظهار کرد: اگرچه «کرگدن» برای شبکه نمایش خانگی است اما از مدیوم سریال خارج است و به دلیل آنکه فضای متفاوت تری از آنچه در تلویزیون و یا شبکه نمایش خانگی در گذشته ساخته شده است، دارد پشنهاد ساخت آن را پذیرفتم.

وی افزود: همچنین خود قصه که شبیه آن در گذشته کار نشده است این پتانسیل را داشت که در مدیوم سینما کار شود. البته تنها شرطی هم که برای ساخت آن گذاشتم این است که مثل فیلم های سینمایی کار شود.

اسدی زاده در پایان با اشاره به انجام مراحل فنی همزمان با تصویربرداری مطرح کرد: تدوین، صداگذاری و آهنگسازی به ترتیب توسط سپیده عبدالوهاب، فرامرز ابوالصدق و علی شهبازی همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

«کرگدن» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، تهیه کنندگی صادق یاری، نویسندگی مشترک مهرداد کوروش نیا و علی اصغری، اثری پر بازیگر است که با موضوع اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

مجری طرح این پروژه مهدی یاری است و «کرگدن» توسط موسسه سرو رسانه پارسیان توزیع خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ۵ جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می‌زنند.

بازیگران «کرگدن» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از مجید آقاکریمی، محمد امین، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از کارگردان: کیارش اسدی زاده، نویسندگان: مهرداد کوروش نیا و علی اصغری، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، تدوین:سپیده عبدالوهاب، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: مرجان گلزار، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: رضا بختیاری نیک، دستیار اول کارگردان: مهران شهر آشوب، برنامه ریز: محمد ثقفی، منشی صحنه: مارال فتحی، موسیقی: علی شهبازی، سرپرست اجرای گریم: مریم سلیقه، فیلمبردار: بهروز سیفی، عکاس: حبیب مجیدی، جلوه های ویژه بصری: حسن ایزدی، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، طراح حرکات اکشن: ارشا اقدسی، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر روابط عمومی و مشاور فضای مجازی: منصوره بسمل، مشاور تهیه: محمدعلی حسین نژاد، مجری طرح: مهدی یاری، تهیه کننده: صادق یاری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.