شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

تام هالند در نقش؛

«مرد عنکبوتی» در مارول باقی ماند/ همکاری مجدد دیزنی و سونی

جزئیات تازه از دنباله «ونوم»/ مردعنکبوتی

سینماپرس: استودیوهای دیزنی و سونی بار دیگر برای ساخت فیلم «مرد عنکبوتی» به توافق رسیدند.

به گزارش سینماپرس، به نقل از ورایتی، بعد از یک جدایی مختصر سونی پیکچرز و مارول راهی برای بازگشت به پروژه «مرد عنکبوتی» پیدا کردند.

روز جمعه این دو کمپانی اعلام کردند که مارول استودیو و رئیس آن کوین فایگی، سومین فیلم سینمایی «مردعنکبوتی» را تهیه کنندگی خواهد کرد.

تام هالند بار دیگر در لباس این قهرمان محبوب نقش آفرینی خواهد کرد. پیش از این شایعاتی از بازگشت شخصیت مرد عنکبوتی و همکاری مجدد سونی، دیزنی و مارول مطرح شده بود.

در تابستان امسال کمپانی دیزنی و شریکش استودیو مارول، در یک قرارداد مالی به بن بست رسیده بودند. دیزنی درخواست کرده بود که در این فیلم به صورت پنجاه پنجاه شریک باشند و فایگی همچنان تهیه کننده این فیلم‌ها باقی بماند؛ اما این درخواست مورد قبول سونی واقع نشد.

قرارداد جدید با حضور روسای این سه استودیو شامل تام راثمن از سونی، فایگی از مارول و آلان هورن و آلان برگمن از دیزنی بسته شد. در این قرارداد، مارول و دیزنی در حدود ۲۵ درصد از سود فروش این فیلم‌ها را دریافت می‌کنند. طبق این قرارداد، مرد عنکبوتی در فیلم‌های آتی مارول استودیو نیز حضور خواهد داشت. فیلم جدید مرد عنکبوتی قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۴ تیز ۱۴۰۰) رخ می‌دهد.

کمپانی مارول حدود دو دهه پیش حقوق شخصیت مرد عنکبوتی را به سونی واگذار کرده بود. کمپانی سونی با اولین فاز فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی سم رامی و توبی مگوایر فیلم‌هایی مورد توجه و موفق ساخت، اما در فاز دوم و با نقش آفرینی اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی، موفقیت‌های کمتری را به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.