شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳

آثار بروس لی در قالب "بلو ری" منتشر می شود

بروس لی

همزمان با 26 نوامبر (5 آذر) مصادف با سالروز تولد بروس لی، یک شرکت ژاپنی 5 فیلم سینمایی این بازیگر صاحب نام فیلم های اکشن را در قالب "بلو ری" منتشر می کند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، شرکت ژاپنی "تویین" که به تازگی 300 اثر سینمایی معروف را از آرشیو فیلم چین خریداری کرده است، اعلام کرده که همزمان با سالروز تولد بروس لی در تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) 5 اثر سینمایی این بازیگر مطرح و محبوب فیلم های اکشن را در قالب "بلو ری" (Blue Ray) منتشر می کند.
بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، آثار معروف و پرفروشی مانند "رییس بزرگ" (The Big Boss)، "راه اژدها" (The Way of the Dragon)، "خشم اژدها" (Fist of Fury)، "بازی مرگ" (Game of Death) و "برج مرگ" (Tower of Death )  پنج فیلم سینمایی هستند که در قالب "بلو ری" منتشر می شوند.
همچنین مسئولان شرکت ژاپنی ضمن اشاره به انتشار برخی آثار دیگر بروس لی در آینده نزدیک، اعلام کردند که در ماه دسامبر سال جاری میلادی 24 اثر جکی چان را نیز در قالب "دی وی دی" (DVD) و "بلو ری" روانه بازار می کنند.
بروس لی که با فیلم سینمایی "اژدها وارد می شود" (Enter the Dragon) به شهرتی جهانی دست یافته بود، در تاریخ 20 جولای سال 1973 میلادی، در سن 32 سالی درگذشت.

انتهای پیام/ ع م/ح

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.