شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱

دبیرجشنواره خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند در آبان ماه

جشنواره تلویزیونی مستند

سینماپرس: جشنواره تلویزیونی مستند این روزها مرحله داوری نهایی را می‌گذراند و طبق برنامه اختتامیه آن آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مهدی میر تیموری دبیر جشنواره تلویزیونی مستند، در خصوص جزئیات آثار راه یافته به این جشنواره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به طور کلی ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند ارسال شد؛ از این میان ۶۷ اثر برای پخش انتخاب شدند. در نهایت ۳۴ فیلم کوتاه، ۲۱ فیلم نیمه‌بلند و ۱۲ فیلم بلند، از ۱۵ تیرماه تا ۲۰ شهریور به پخش رسیدند. این روزها آثار در مرحله داوری نهایی هستند و طبق برنامه اختتامیه جشنواره آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال قرار است به سازندگان آثار در بخش‌های فیلم کوتاه ۱ میلیون، فیلم نیمه‌بلند ۲ میلیون و فیلم بلند ۳ میلیون حق پخش پرداخت کنیم.

میرتیموری درباره هدف برگزاری این رویداد هنری بیان کرد: هدفمان از برگزاری این جشنواره شناسایی و حمایت از مستندسازان جوان، مستعد و متعهد، تولید آثار مستند بر مبنای تحولات داخلی و خارجی، ارتقای کیفی آثار مستند، تقویت جریان تولید فیلم مستند و برداشتن موانع تولید و توزیع فیلم مستند است. خدا را شکر تاکنون اهداف ما محقق شده و مستندسازان بسیاری را وارد این حوزه کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.