دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

مسیح علی نژاد؛

مزدور رسانه‌های ضدایرانی، باز هم عصبانی شد!

مسیح علی نژاد

سینماپرس: خبرنگار فراری که برای تحمیل بی‌حجابی در ایران از آمریکا مبالغ هنگفت دریافت می‌کرد، باز هم با عصبانیت به پرخاشگری پرداخت!

به گزارش سینماپرس، «مسیح. ع» همکار شبکه صدای آمریکا، در یک برنامه رادیو فردا که جمعه شب پنجم مهرماه پخش شد با خفت و خواری از شکست خود در برابر زنان ایرانی سخن گفت.
وی درحالی که بسیار عصبانی و با صدای لرزان و حالتی افسرده با مجری و گوینده برنامه تحلیلی رادیو فردا صحبت می‌کرد از اختلاف خود با برخی از اعضای خانواده‌اش که در ایران زندگی می‌کنند پرده برداشت و گفت: با برخی از اعضای نزدیک خانواده‌ام مثل خواهرم اختلاف دارم و اگر او در رسانه‌های داخلی ایران علیه من حرفی می‌زند به‌خاطر همین اختلاف‌هاست. او درحالی که به شدت ناراحت بود بدون توجه به سؤال‌های مصاحبه‌کننده با پرخاشگری علیه مردم و نظام صحبت کرد.
زمانی که مجری این برنامه از او در رابطه با نحوه ارتباط کاری پنهانی و عقد قرارداد با مدیران صدای آمریکا پرسید و همچنین مدعی شد که او در صدای آمریکا کارهایی به غیر از فعالیت رسانه‌ای دارد، او به قدری عصبانی شد که با قطع تماس «رادیو فردا» دیگر پاسخگوی سؤالات بعدی مجری رادیو فردا نشد.
نکته مهم در این گفت وگوی تلفنی، عدم تعادل روحی این خبرنگار فراری بود که گویا عجز و شکست وی به رغم دریافت مبالغ مالی هنگفت از دستگاه‌های دولتی غربی برای ‌ترویج بی‌حجابی در ایران، وی را به این حد از عصبانیت و پرخاشگری رسانده است.

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.