چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر؛

«پس از آزادی» به زودی روی آنتن می‌رود

سریال «پس از آزادی»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر پیش می‌رود و به آنتن امسال شبکه یک سیما خواهد رسید.

به گزارش سینماپرس، سریال تلویزیونی «پس از آزادی» را محمدعلی باشه‌آهنگر مقابل دوربین برد و چندی پیش خبرهایی مبنی بر توقف کار در فضای مجازی دست به دست شد؛ سعید سعدی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیماین توقف را شائبه دانست و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید «پس از آزادی» به هیچ‌عنوان، آن‌هم به‌دلیل مشکلات مالی متوقف نشده است و گروه مشغول کار هستند.

وی تأکید کرد: مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر پیش می‌رود و ان شاءالله به آنتن امسال شبکه یک سیما خواهد رسید و درباره پخش و زمان آن، سیما تصمیم‌گیری می‌کند.

این تهیه‌کننده از پیشرفت ۷۰ درصدی تصویربرداری «پس از آزادی» خبر داد و گفت: تصویربراری این سریال از مرز ۷۰ درصد عبور کرد؛ هم‌اکنون گروه تولید در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است، مستقر هستند و با پایان کار در این لوکیشن، برای ادامه فیلمبرداری صحنه‌های خارجی به نقاط مختلف تهران و حومه می‌رویم.

او به پایان بازی قاسم زارع و خسرو شهراز اشاره کرد و افزود: به تازگی امید روحانی به جمع بازیگران سریال «پس از آزادی» اضافه شده است.

خسرو شهراز، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، قاسم زارع، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌ رامین سیار دشتی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

در یک خطی داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جا به جا می‌کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه...

سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۵ قسمت در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.