جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

مدیران شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه‌های شبکه بازدید کردند

شبکه نسیم

سینماپرس: مدیران شبکه نسیم به منظور بررسی محتوایی برنامه های این شبکه از پشت صحنه آنها بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم به همراه مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید، سید جواد مبینی پور مدیر اطلاعات و برنامه ریزی، امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی و مهدی توکلی زاده مدیر تامین برنامه این شبکه در پشت صحنه برنامه‌های «چهل تیکه» و «هوش برتر» و برنامه در دست تولید «دست فرمون» حضور یافت و ضمن گفت و گو با عوامل این برنامه‌ها بر اهمیت وجود چنین برنامه‌هایی در جدول پخش شبکه نسیم تاکید کرد.

محمد احسانی ضمن حضور در سه لوکیشن مختلف که هریک از این برنامه‌ها در حال ضبط هستند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از روند تولید تمام برنامه‌های تولیدی شبکه نسیم دیدن می‌کنیم تا ضمن انجام بررسی‌های محتوایی که در جلسه با عوامل هریک از برنامه‌ها برگزار می‌شود در بازدید از مراحل ضبط هم نکات مدنظر شبکه و ماموریت‌های آن را به عوامل تولیدی منتقل کنیم.

 فصل نهم و جدید مسابقه «هوش برتر» با اجرای افشین زی‌نوری و تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی، از شنبه تا دوشنبه، ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

پخش فصل جدید برنامه «چهل تیکه»  که به مرور خاطرات هنرمندان قدیمی که در این سال‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌پردازد، از پنجشنبه گذشته، ۱۱ مهر ماه شروع شده است. الهام حاتمی تهیه‌کنندگی، محمدفواد صفاریان‌پور کارگردانی و محمدرضا علیمردانی اجرای «چهل تیکه» را بر عهده دارند که با صحنه آرایی و دکور جدید، از سه شنبه تا جمعه، ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

مسابقه بزرگ تلویزیونی «دست فرمون» برای رقابت مهیج میان علاقمندان به رانندگی خواهد بود و اجرای آن را «کامبیز دیرباز» برعهده خواهد داشت. در بازدید مدیر شبکه نسیم از مراحل اجرا و نصب دکور در پیست در نظر گرفته شده برای این مسابقه تلویزیونی، محمود محمودی تهیه کننده این برنامه توضیحات خود را درباره انجام مراحل پیش تولید آن به احسانی و مدیران همراه وی بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.