یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

این هفته همراه با؛

ضرب‌المثل‌های ایرانی در «عصر خودمونی»

رادیو نمایش

سینماپرس: برنامه زنده «عصر خودمونی» رادیو نمایش این هفته به ضرب‌المثل‌های ایرانی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، ساجد قدوسیان تهیه‌کننده برنامه این هفته «عصر خودمونی» گفت: تا روز چهارشنبه، ضرب‌المثل‌هایی مانند «توانگری به قناعت به از توانگری به بضاعت» «حساب به دینار بخشش به خروار» «تا تنور داغه نون رو بچسبون» «نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است» و «شاه‌ماهی که تو حوض نباشه قورباغه سپهسالاره» در قالب سؤالات متنوع اجتماعی به صورت زنده با شنوندگان مطرح می‌شود.

وی افزود: سؤالاتی که این هفته در برنامه زنده «عصر خودمونی» با مردم مطرح می‌شود شامل این موارد است: اگر می‌خواهیم قناعت‌ پیشه‌کنیم چه چیزهایی را باید حذف کنیم؟ اگر می‌خواهیم ببخشیم چه چیزهایی را بدون حد و مرز ببخشیم؟ چه فرصت‌هایی در زندگی داشته‌اید که از آن خوب استفاده کردید؟ ضربه‌ای که انسان‌ها به یکدیگر می‌زنند دردناک‌تر است یا ضربه‌ای که حیوانات به انسان‌ها می‌زنند؟ و با افرادی که بدون شایستگی به‌جایی رسیده‌اند چگونه باید برخورد کرد؟

برنامه زنده «عصر خودمونی» این هفته به تهیه‌کنندگی و سردبیری: ساجد قدوسیان، گویندگی: معصومه روحبخش، محمدرضا لبیب و نویسندگی: سارا آقامحمدی، حمید پارسا، الهام حاجی‌نژاد و با بازی: آرش راسخ، عماد شمس‌الله، الهام حاجی‌نژاد، محمدرضا لبیب و حمید پارسا  هر روز به غیر از پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.