دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

ناهید مسلمی مطرح کرد؛

در فیلم «سگ بند» با مهران احمدی همکاری می کنم

ناهید مسلمی

سینماپرس: ناهید مسلمی از بازی در فیلم «سگ بند» و حضور در نمایشی از ابراهیم پشت کوهی با طعم جنوبی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ناهید مسلمی بازیگر سینما، به صبا گفت: هم اکنون در حال همکاری با مهران احمدی برای فیلم «سگ بند» هستم که در این فیلم بازیگرانی چون بهرام افشاری، سیروس گرجستانی،  امیر جعفری و… حضور دارند.

بازیگر فیلم «زندان زنان» درباره نقشش توضیح داد: من در این فیلم نقش مادر سیروس گرجستانی و مادربزرگ بهرام افشاری و امیر جعفری را بازی می کنم.

مسلمی افزود: «سگ بند» اولین فیلم سینمایی کمدی درباره مواد مخدر است و به نظر من یک فیلم جذاب و آموزشی است که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

این بازیگر تئاتر درباره فعالیت هایش در تئاتر نیز خبر داد: با ابراهیم پشت کوهی در یک تئاتر همکاری می کنم که نمایش «اتلو» با ژانر جنوبی است یعنی یک برداشت آزاد است و نقش من به این نمایش اضافه شده است.

مسلمی خاطرنشان کرد: تمامی اسامی این تئاتر جنوبی هستند و اسم من در این نمایش «دی کتو» است. این نمایش برای جشنواره تئاتر فجر آماده می شود و بعد از آن در شهرستان ها اجرا می رویم.

بازیگر فیلم «دختری از آسمان» در پایان گفت: خیلی ها می گویند من کم‌کار شده ام در صورتیکه این طور نیست بلکه در سکوت فعالیت می کنم یعنی از حاشیه دوری و فقط به کار و حرفه ام فکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.