چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰

هم‌زمان با سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

برگزیدگان مسابقه داستان‌های کوتاه برای اقتباس تقدیر می شوند

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: آیین اختتامیه «مسابقه داستان‌های کوتاه برای اقتباس» هم‌زمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روز کتاب و سینما برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

به‌گزارش سینماپرس، جوایز برگزیدگان «مسابقه داستان‌های کوتاه برای اقتباس» در روز کتاب و سینما سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توسط مدیران عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انجمن سینمای جوانان، اهدا خواهد شد.

همچنین امتیاز ده داستان کوتاه منتخب برای اقتباس فیلم کوتاه، هر اثر به مبلغ ده میلیون ریال، توسط انجمن خریداری خواهد شد و داستان‌های منتخب مشترکا توسط انجمن و بنیاد جهت عرضه به دفاتر سینمای جوان در سراسر کشور، به چاپ رسیده و منتشر خواهد شد.

«مسابقه داستان‌های کوتاه برای اقتباس» با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و انجمن سینمای جوانان، در راستای تداوم استقبال جوانان علاقه‌مند به کتاب و سینما و رشد کمی و کیفی فیلم‌های اقتباسی و به‌منظور آموزش و ایجاد امکان تولید آثار مشترک و شناسایی داستان‌نویسان و فیلم‌سازان جوان با رویکرد رشد و بالندگی فرهنگ، هنر و ادب ایران زمین و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به بهره‌برداری از ادبیات غنی فارسی و ارتباط با یک‌دیگر با هدف تهیه و تولید فیلم اقتباسی؛ برگزار می‌شود.

در این مسابقه آثار با مضامین معطوف به «اهمیت خانواده و سبک زندگی»، «امید و نشاط اجتماعی»، «عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد»، «خودباوری، اراده و قدرت ملی» و «افزایش سرمایه اجتماعی» در اولویت قرار دارد. همچنین حمایت‌های انجمن، معطوف به فیلم‌ها و فیلم‌نامه‌هایی با فضا و رویکردهای امیدآفرین و اخلاق­گرا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸، به آدرس www.eghtebas.adabiatirani.com مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۰۰۸۲۴-۰۲۱ داخلی ۲۰۱ تماس حاصل کنند.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.