دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

گزارش آقای مدیر از عملکرد یک ساله؛

آذر هاشمی بازرس خانه موسیقی شد

خانه موسیقی ایران

سینماپرس: مجمع عمومی سالانه خانه موسیقی جهت انتخاب بازرس برگزار شد و با رای اعضای مجمع آذر هاشمی به عنوان بازرس و بهروز مبصری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، مجمع عمومی سالانه خانه موسیقی روز یکشنبه ۲۱ مهر جهت انتخاب بازرس برگزار شد و با رای اعضای مجمع آذر هاشمی به عنوان بازرس و بهروز مبصری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در ابتدای این برنامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این مجموعه صنفی به موضوعاتی از جمله دقت در تایید بررسی پرونده متقاضیان عضویت در خانه موسیقی و پرداخت حق عضویت‌ها اشاره داشت.

وی همچنین گزارشی درباره اقدامات انجام شده از سوی هیئت مدیره خانه موسیقی و هیئت مدیره کانون ناشران در جهت لغو قانون کسر ده درصد از کنسرت‌ها به مجمع ارائه کرد. در ادامه نیز مجمع آذر هاشمی(بازرس) گزارش مالی خانه موسیقی را برای اعضا قرائت و به برخی از فعالیت های شاخص صورت گرفته در یکسال اخیر اشاره کرد.

در این مجمع و برای رای گیری انتخاب بازرس، محمد سریر به عنوان رئیس جلسه و سیدمحمد میرزمانی و نسرین ناصحی به عنوان ناظر و دبیر جلسه انتخاب شدند و رای گیری آغاز شد.

علی عزیزی، بهروز مبصری و آذر هاشمی به عنوان کاندیداهای بازرسی خانه موسیقی به معرفی خود پرداختند و در ادامه بعد از رای گیری آذر هاشمی به عنوان بازرس یک سال آینده خانه موسیقی و بهروز مبصری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.