سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به کارگردانی فریدون محرابی؛

تولید نمایش رادیویی «مردم درباره همه چیز حرف می زنند، دل درد»

فریدون محرابی

سینماپرس: فریدون محرابی نمایش رادیویی جدیدی با نام «مردم درباره همه چیز حرف می زنند، دل درد» تولید کرد.

به گزارش سینماپرس، فریدون محرابی کارگردان نمایش رادیویی «مردم درباره همه چیز حرف می زنند، دل درد» در این باره گفت: زمانی که تمرین این کار را آغاز کردم از خانم کیانفر برای یکی از نقش های اصلی دعوت کردم و در نقشی که به ایشان محول شد در سن ۸۸ سالگی با حافظه ای قدرتمند، حضور درخشانی داشت.

محرابی افزود: باید بگویم تمامی هنرمندانی که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند با نقش هایشان ارتباط درستی برقرار کرده اند که به نظرم تاثیرگذاری این نمایش رادیویی را دوچندان کرده است.

این بازیگر رادیو و تئاتر که بعد از مدتها به کارگردانی سریالی جدید در رادیو نمایش پرداخته است، درباره داستان این نمایش بیان کرد: سریال رادیویی «مردم درباره همه چیز حرف می زنند، دل درد» را الهام رفیعی نوشته و داستان آن درباره مردی مسن است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری می شود و بر اثر مواجه شدن با شخصی در بیمارستان، زندگی شخصی اش  دگرگون می شود.

این نمایش رادیویی با هنرمندی صدیقه کیانفر، بهرام ابراهیمی، مهین نثری، احمد گنجی، شهین نجف زاده، ناهید مسلمی، شمسی صادقی، فریبا طاهری، بهرام سروری نژاد، نازنین مهیمنی و به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری علی اکبر طاهری و افکتوری نرگس موسی پور به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که به زودی از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز بشنوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.