شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

عباس براتی پور:

نقش شعرای جاعل در تخریب چهره قیصر امین پور

عباس براتی پور

سینماپرس: براتی پور گفت:کسانی که جعلیات را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، می‌خواهند چهره قیصرامین پور را خراب کنند.

به گزارش سینماپرس، عباس براتی پور شاعر در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره انتشار جعلیات در فضای مجازی گفت: کسانی که با اشعار عزیزانی مانند قیصر امین پور یا سید حسن حسینی آشنایی داشته باشند، می دانند آثار این عزیزان مشخص است. این افراد شعر ضعیف نسرودند و کسانی که شعرهای ضعیف را به نام این افراد در فضای مجازی منتشر می کنند، کار خوبی انجام نمی دهند.

او افزود: کسانی که شعر شاعرانی مانند قیصر امین پور را می شناسند، به اشعاری که به نام این افراد در فضای مجازی منتشر می شود، توجهی نمی کنند. وقتی کسی زبان شعر امین پور را نشناسد؛ یعنی این شاعر را هم نمی شناسد تا بخواهد پس از خواندن شعر جعلی که به نام قیصر امین پور منتشر شده است، به اشتباه بیفتد و گمان کند شعر اوست. کسانی هم که این جعلیات را منتشر می کنند، با این کار می خواهند چهره شاعرانی چون قیصرامین پور را خراب کنند. این اقدام آن ها، اقدام درستی نیست.

این شاعر با اشاره به تفاوت کسانی که «قیصر» تخلص می کنند با قیصر امین پور، اظهار داشت: کسانی که شعری را در فضای مجازی می خوانند، به این نکته توجه کنند، در پایان متن  اسم «قیصر امین پور» نوشته شده است یا تنها اسم قیصر را نوشته اند. چون در این سال ها افراد زیادی را دیدم که به اسم «قیصر» تخلص می کردند و «قیصر» نام شاعری آن هاست. اگر زیر شعر  ضعیفی اسم «قیصر امین پور» نوشته شده بود، بدانند جزء جعلیاتی است که به نام این شاعر منتشر می شود. کسانی که اهل شعر و ادب هستند، باید روی این مسائل اشراف داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.