یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به کارگردانی اندی سرکیس؛

اهدای نقش تبهکار «ونوم ۲» به بازیگر «جیمزباند»

فیلم «زمانی برای مردن نیست»

سینماپرس: نائومی هریس بازیگر فیلم جدید جیمزباند به نام «زمانی برای مردن نیست» نقش یک یک تبهکار را در فیلم سینمایی «ونوم ۲» بازی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نائومی هریس در حال مذاکره برای نقش یک تبهکار در فیلم «ونوم ۲» است و در مقابل تام هاردی برای ایفای نقش ضد قهرمان معروف و ضد مردعنکبوتی به این فیلم باز خواهد گشت.

اندی سرکیس کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و میشل ویلیامز به همراهی وودی هارلسون نیز نقش‌های پیشین خود را ادامه خواهند داد. اندی سرکیس سابقه کارگردانی فیلم سینمایی «نفس بکش» و هچنین نفش آفرینی در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» را درکارنامه دارد.

نخستین فیلم «ونوم» که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود برای کمپانی‌های سونی و مارول موفقیت بزرگی به همراه داشت و ۲۱۳ میلیون در گیشه داخلی و ۸۵۵ در مجموع گیشه جهانی فروش کرده بود. این فیلم داستان تام هاردی در نقش ادی بروک، یک خبرنگار را روایت می‌کرد که به میزبان یک موجود فضایی به نام ونوم تبدیل می‌شود.

شخصیت شیریک که قرار است توسط نائومی ایفا شود، یکی از شخصیت‌های کتاب‌های مصور است که در این فیلم با وودی هارلسون هم پیمان می‌شوند تا در مقابل ونوم و تا هاردی بایستند.

سونی اخیرا تاریخ اکران این پروژه بدون نام که به نام «ونوم ۲» شناخته می‌شود را اکتبر ۲۰۲۰ اعلام کرده و پیش بینی می‌شود در همان تاریخی که نخستین نسخه منتشر شده بود، اکران شود.

نائومی هریس که برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «مهتاب» نامزد آکادمی اسکار شده بود، در فیلم سینمایی «سیاه و آبی» نیز بازی می‌کند و همچنین فیلم سینمایی جیمزباند «زمانی برا مردن نیست» جدیدترین فیلم او خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.