یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

به کارگردانی اسماعیل خلج؛

تمدید اجرای «جمعه‌کُشی» تا ۲۱ آبان

نمایش «جمعه‌کُشی»

سینماپرس: اجرای نمایش «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج تا ۲۱ آبان تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، «جمعه‌کُشی» به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج که از ۷ مهرماه در تماشاخانه سنگلج به صحنه رفته بود، تمدید شد.

دور دوم اجرای این اثر که از ۳۰ مهرماه آغاز خواهد شد تا ۲۱ آبان ماه هرشب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

نمایشنامه «جمعه‌کُشی» یکی از آثار به یاد ماندنی اسماعیل خلج  است که در سال های ۱۳۵۲ و ۱۳۵۳ در کارگاه نمایش با بازیگرانی چون رضا رویگری، هوشنگ توزیع، مجید مظفری و ... روی صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی که مجری طرح آن مجید گیاه‌چی است، اسماعیل خلج، علی فتحعلی، علی خازنی، مسعود رحیم‌پور، محمدرضا خسرویان و محمود حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به ایلیا گیاه‌چی دستیار کارگردان، مهشید کاظمی منشی صحنه، هستی خان دایی لباس، هادی بادپا اجرای صحنه، کامبیز مومن‌خانی، محمد حسین بادروج و رضا صالحی اجرا و طراح گریم، ابراهیم ناصری و نگار مقدسی مدیران صحنه، اسماعیل خلج و منوچهر شجاع طراحان صحنه، اسماعیل خلج و حسین کاظم رودباری طراحان نور، جمشید حقیقت‌شناس طراح پوستر، علیرضا لُرک روابط عمومی و مشاور رسانه، کسری آتشی، علیرضا شادمنش و سمیر استودیو ساخت تیزر، ساینا قادری و فرزاد جمشید دانایی عکس، سید مصطفی طباطبایی‌نسب و امیرحسین بابائیان ساخت دکور و مصطفی جمال لیوانی، فرزاد چوپانی و حمیدرضا صفوی برنا دستیاران ساخت دکور اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.