سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

آبان و آذر در پنج استان کشور؛

برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی

کانون پرورش فکری کودکان*

سینماپرس: مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در حالی به پایان رسید که نشست هماهنگی داوران مرحله منطقه‌ای این رویداد برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، این نشست با حضور مریم سعادت، حمید گلی، عباس جهانگیریان، محسن هجری و علی خانجانی داوران این مرحله از جشنواره قصه‌گویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مرحله استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از دوم تا ۲۳ مهر در ۳۱ استان کشور برگزار شد و پس از برگزاری نشست هماهنگی داوران منطقه‌ای، نخستین مرحله از جشنواره منطقه‌ای از ۱۸ آبان‌ در استان فارس کار خود را آغاز می‌کند و ۴ آذر به کار خود پایان ‌می‌دهد.

مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی با حضور برگزیدگان بخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال در مرحله استانی، در پنج منطقه به میزبانی استان‌های فارس، آذربایجان‌غربی، لرستان، خراسان رضوی و گلستان برگزار می‌شود.

مریم سعادت، رضا بابک، حمید گلی، عباس جهانگیریان، محسن هجری و علی خانجانی به عنوان داور در این پنج منطقه حضور خواهند یافت.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۶ تا ۳۰ آذر سال ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.