شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

با موضوع فیلم‌نامه‌نویسی :

چهار نشست تخصصی در جشنواره فیلم کوتاه تهران

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: چهار نشست‌ تخصصی آموزشی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی با حضور «سعید عقیقی»، «رضا مقصودی» و «سعید رحمانی» برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در این رویداد هنری نشست‌های تخصصی متنوعی تحت عنوان «۲۰ نشست ۳۶» برگزار خواهد شد که از جمله برنامه‌های تخصصی جنبی می‌توان به برنامه‌هایی با موضوع فیلم‌نامه‌نویسی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، نشست اول با عنوان «گسترش ایده در فیلم‌نامه کوتاه» با حضور سعید عقیقی و سعید رحمانی، نشست دوم با عنوان «تحلیل فیلم‌نامه‌های بخش مسابقه جشنواره ۳۶» با حضور سعید عقیقی، نشست سوم با عنوان «اقتباس در فیلم‌نامه کوتاه» با حضور رضا مقصودی و سعید عقیقی و نشست چهارم نیز با عنوان «تحلیل فیلم‌نامه‌های بخش مسابقه جشنواره ۳۶» با حضور سعید عقیقی برگزار می‌شود.

گفتنی است نشست‌های تخصصی «۲۰ نشست ۳۶» در ایام برگزاری جشنواره امسال و توسط معاونت آموزش انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی برگزار می‌شود و هر روز یک دبیرعلمی مجزا دارد. بر این اساس دبیران علمی با توجه به موضوع انتخابی هر روز، نشست‌هایی را با حضور اساتید سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار می‌کنند.

گفتنی است؛ ثبت‌نام علاقه‌مندان جهت حضور در نشست‌های تخصصی در روزهای آینده از طریق سایت جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری سیدصادق موسوی، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.