دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

وقتی سازمان سینمایی فشل است؛

آیا فیلم سینمایی هتاک توقیف می شود

فیلم سینمایی خانه‌ پدری

سینماپرس: در شرایطی که سازمانی در خواب به سر می برد گفته می شود فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری توسط دادستانی توقیف شده در حالی که تا این لحظه هنوز حکمی به سازمان سینمایی ابلاغ نشده است.

به گزارش سینماپرس، در حالی که صبح امروز دوشنبه ۶ آبان اعلام شد که فیلم «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری توسط دادستانی توقیف شده ولی تا این لحظه دستوری به سازمان سینمایی نرسیده است.

این فیلم که در دی ۱۳۹۳ اکران آن آغاز شده بود به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو و در روز اول اکران عمومی از پرده پایین کشیده شد.

«خانه پدری» پس از پنج سال با اصلاحاتی جزئی و با رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ مجدداً در سینماها اکران شده‌است.

این فیلم که قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند با بازیگرانی همچون متین کتکی، مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و… در چند اپیزود ساخته شده است. در این فیلم ناصر هاشمی (نقش جوانی) و مهدی هاشمی (نقش میانسالی) کاراکتر اصلی این فیلم را، که روایت زندگی‌اش از پانزده تا هشتاد سالگی به تصویر کشیده شده، بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.