چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

همزمان با هفتمین کنگره سالانه؛

فراخوان جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی منتشر شد

جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی

سینماپرس: فراخوان جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی توسط تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره عکس و فیلم اخلاق پزشکی ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ همزمان با هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی در شهر ساری برگزار می‌شود.

در متن فراخوان جشنواره عکس و فیلم اخلاق پزشکی آمده است که دبیرخانه شورای عالی اخلاق پزشکی کشور در نظر دارد این جشنواره را در ۳ بخش (فیلم مستند، فیلم کوتاه و عکس) همزمان با هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران برگزار کند.

آشنایی جامعه با اهمیت مباحث اخلاق پزشکی، تقدیر از هنرمندان فعال در این عرصه و ترغیب هنرمندان به خلق آثار مهم و مغفول در حوزه اخلاق پزشکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است که طیف متنوعی از مضامین پزشکی و سلامت را در برمی‌گیرد، از جمله رابطه پزشک و بیمار، تاریخ پزشکی، حقوق بیمار، مراقبت‌های پایان حیات، مرگ مغزی، پیوند اعضا، سقط جنین، اتانازی، ناباروری و درمان‌های کمک باروری، رعایت حریم خصوصی بیماران، رازداری، اخلاق حرفه‌ای و سازمانی، حقیقت‌گویی و دادن خبر بد به بیماران، اخلاق در پژوهش و آموزش، اخلاق در بلایا و فوریت‌ها، تعارض منافع.

جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ به دبیری محمد کیاسالار در شهر ساری برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس mehr.tums.ac.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.