چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

در بیست و ششمین دوره؛

رونمایی پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

تئاتر دانش آموزی-جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

سینماپرس: مراسم رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور مسئولان و هنرمندان، در جمع دانش آموزان مدرسه پویندگان دانش برگزار شد.

پوستر بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد

احمدرضا احسانی در این مراسم گفت : جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به مدت یک هفته شور و نشاط و عشق را به شما هدیه می دهد. بیش از ۵۲ اثر نمایشی از ایران و ۷ کشور دنیا در سالنهای نمایشی شهر همدان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره ۸ سالن در سطح شهرستان های استان میزبان کودکان و نوجوانان هستند، افزود: بیش از ۲۰ نمایش خیابانی نیز در مدارس و نقاط مختلف شهر اجرا خواهد شد.

*کودکان میهمان نواز همدانی در انتظار برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

مجید قناد،  دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: کودکان همدانی بسیار میهمان نواز هستند و منتظرند تا جشنواره آغاز شود تا میزبان هنرمندان باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره در دوره بیست و ششم، اظهار کرد: خوشحالیم که کودکان همدان به عنوان آینده سازان کشور میزبان گروه های نمایشی هستند.  کودکان همدان همچون بزرگترها میهمان نوازان خوبی هستند و منتظرند تا میزبانی مطلوب از جشنواره داشته باشند.

قناد با اشاره به اینکه  ۲۶ سال برای این جشنواره تلاش شده است، یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برای برگزاری این جشنواره تلاش زیادی را انجام داده و امید می رود امسال بتوانیم امور را به خوبی پیش ببریم و جشنواره را به بهترین شکل برگزار کنیم.  از تک تک هنرمندان سراسر کشور سپاسگزارم که برای حضور در جشنواره تلاش کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که با استقبال کودکان و نوجوانان همدانی از نمایش های دوره بیست و ششم بتوان جشنواره را به خوبی برگزار کرد.

*همدان پایلوت برنامه های فرهنگی هنری 

 حمیدرضا حاجی بابایی با توضیح اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا و ۵۰۰ ساله ایران است، اضافه کرد: همدان پایلوت برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری است زیرا مهمترین ویژگی این شهر فرهنگی بودن آن است.

حاجی بابایی در ادامه گفت: امیدوارم در ایام برگزاری جشنواره، فرصت مناسبی برای بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان از برنامه ها فراهم شود.

*برگزاری ۲۰ دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از پوستر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  با بیان اینکه برای بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می شود، افزود: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان  همدان، در حوزه بین المللی شناخته شده است.

امیر خجسته افزود: به دنبال این هستیم با همکاری مسئولان استانی بتوانیم جشنواره فیلم کودک و نوجوان را به همدان بیاوریم تا شادی و نشاط را به بچه ها هدیه بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.