جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

در سی‌وششمین دوره جشنواره برگزار می شود:

نشست‌های تخصصی «فیلم‌برداری» در جشنواره فیلم کوتاه

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران چهار نشست‌ تخصصی آموزشی با موضوع «فیلم‌برداری» و با حضور اساتید مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در هر یک از روزهای جشنواره امسال، نشست‌های تخصصی متنوعی تحت عنوان «۳۶-۲۰» برگزار می‌شود که یکی از روزهای آن به نشست‌هایی با موضوع «فیلم‌برداری» اختصاص دارد.

چهار نشست تخصصی آموزشی «فیلم‌برداری» با حضور «محمود کلاری» به عنوان دبیرعلمی و «ارسطو مداحی‌گیوی»، «تورج اصلانی»، «ساعد نیک‌ذات»، «هومن بهمنش» به عنوان استادان این حوزه برگزار می‌شود.

بر این اساس، اولین نشست با عنوان «فضاسازی با نورپردازی» با حضور ارسطو مداحی‌گیوی، نشست دوم با عنوان «فضاسازی در تصویر» با حضور تورج اصلانی، نشست سوم با عنوان «رابطه دوربین و فیلم‌نامه» با حضور ساعد نیک‌ذات و نشست چهارم نیز با عنوان «تجربه‌گرایی در فیلم‌برداری» با حضور هومن بهمنش برگزار خواهد شد.

مجموعه نشست‌های تخصصی «۳۶-۲۰» هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی برگزار می‌شود که هر روز یک دبیرعلمی مجزا دارد. بر این اساس دبیران علمی با توجه به موضوع انتخابی هر روز، نشست‌هایی را با حضور اساتید سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار می‌کنند.

گفتنی است؛ نام‌نویسی علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست‌های تخصصی از ۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

نشست‌های‌ تخصصی با موضوع «بازاریابی فیلم» به دبیرعلمی محمد اطبایی

چهار نشست‌ تخصصی آموزشی در حوزه «بازاریابی فیلم» به دبیرعلمی «محمد اطبایی» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ در هر روز از این رویداد سینمایی، نشست‌های تخصصی متنوعی تحت عنوان «۳۶-۲۰» برگزار می‌شود که یکی از روزهای آن به نشست‌هایی با موضوع «بازاریابی فیلم» و با حضور محمد اطبایی به عنوان دبیرعلمی این روز، اختصاص دارد.

بر اساس این گزارش؛ اولین نشست با عنوان «عرضه و پخش بین‌المللی» با حضور محمد اطبایی، نشست دوم با عنوان «فیلم‌ساز، پخش‌کننده، راه‌حل یا خطای استراتژیک» با حضور آرمان فیاض، محمد بخشی، طوفان نهان‌قدرتی و محمد اطبایی، نشست سوم با عنوان «عرضه و پخش بین‌المللی حرفه‌ای فیلم» با حضور مریم نقیبی، علی قاسمی، امیر تقدیری و محمد اطبایی و آخرین نشست نیز با عنوان «جشنواره‌ها، کعبه آمال یا پنجره ورود به بازارهای جهانی» با حضور محمد اطبایی و مهرداد اسکویی برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی با عنوان «۳۶-۲۰» در ایام برگزاری این دوره از جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ در حوزه‌های مختلف فیلم‌سازی برگزار می‌شود و هر روز یک دبیرعلمی مجزا دارد. بر این اساس دبیران علمی با توجه به موضوع انتخابی هر روز، نشست‌هایی را با حضور اساتید سرشناس آن حوزه طراحی و برگزار می‌کنند.

نام‌نویسی علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست‌های تخصصی از ۸ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.