شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

ادعای علی عسکری:

مقاومت رسانه ملی دربرابر فتنه آمریکایی‌هاو صهیونیست‌ها!

عبدالعلی علی‌عسکری

سینماپرس: رئیس صداوسیما گفت: جدی‌ترین محور وراهبرد دشمن، جنگ رسانه‌ای بود ولی نتوانستند زهر خودرا بریزند. و سرداران و سربازان رسانه‌ای صداوسیما دربرابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مقاومت کردند.

به گزارش سینماپرس، علی عسکری در مراسم آغاز به کار رسمی ‌پخش سیستم اچ دی سیمای مرکز صداوسیمای خراسان رضوی و بهره‌برداری از ۲۰۵ طرح فنی این مرکز بابیان مطلب فوق تأکید کرد جدی‌ترین محور وراهبرد دشمن، جنگ رسانه‌ای بود ولی نتوانستند زهر خودرا بریزند. و سرداران و سربازان رسانه‌ای صداوسیما دربرابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مقاومت کردند.

رئیس رسانه ملی تهدیدات دشمن علیه کشورمان را «رسانه پایه» خواند وبا تأکید براهمیت اقدامات صداوسیمای مراکز استان‌ها اظهارداشت دشمنان ما برای تخریب اقتصاد کشور کمر همت بسته‌اند و این جنگ اقتصادی دشمن درصورتی موثر است که بتواند در عرصه جنگ روانی اثرگذار باشد و مقاومت مردم را سست و تخریب کند.
وی افزود: خوشبختانه صداو سیما موفق شده با برنامه‌های هوشمندانه و بصیرت افزا روحیه مقاومت وایستادگی مردم را تقویت وفتنه‌های دشمن را دراین زمینه شناسایی و خنثی کند.
رئیس رسانه ملی تأکیدکرد: تحت دیدگاه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، مقاومت دربرابر نظام سلطه در داخل کشور و میان همفکران ما در منطقه تقویت شده است و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران قدرتی منطقه‌ای و جهانی است.

*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.