یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰

تهیه‌کننده سینما مطرح کرد؛

فیلم‌های کودک و نوجوان را در حد رفع تکلیف اکران می کنند

ابراهیم اصغری*

سینماپرس: ابراهیم اصغری گفت: متأسفانه دوستان و مسئولان به آخر سال که می‌رسند سعی می‌کنند در حد رفع تکلیف آن‌ فیلم‌های کودک و نوجوان را اکران کنند اما خروجی آن به سینما و صاحبان فیلم لطمه می‌زند.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره اکران همزمان چند فیلم در حوزه کودک و نوجوان آن هم در فصل بد اکران و عواقب این اتفاق، به خبرنگاران جوان، گفت: سینمای کودک و نوجوان و سینمای خاص مانند فیلم‌های دفاع مقدس، قطعاً باید در سبد اکران سالانه قرار بگیرند؛ یعنی در هر دوره‌ای کنار فیلم‌های دیگر. البته باید در شرایط خوب اکران، نمایش داده شوند تا به نتیجه‌ای مطلوب برسند نه اینکه با چینش غلط به فروش آنها ضربه وارد شود.

او افزود: با چینشی درست در زمان مناسب اکران، می‌توان به ظرفیت مخاطب همه فیلم ها اضافه کرد تا اصطلاحاً همپوشانی لازم را داشته باشند؛ قطعاً این کار عاقلانه است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: متأسفانه دوستان و مسئولان اوایل سال غافل می‌شوند و فکر می‌کنند، زمان زیاد است و می‌توانند در برهه دیگری این نوع فیلم‌ها را اکران کنند. به آخر سال که می‌رسند سعی می‌کنند در حد رفع تکلیف آن‌ فیلم‌ها را اکران کنند اما خروجی آن به سینما و صاحبان فیلم لطمه می‌زند.

اصغری در پایان گفت: مسئولان از ابتدای سال می‌توانند با یک برنامه ریزی مدون و معقول، اکران فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان و یا فیلم‌های دفاع مقدس را در دستور کار قرار دهند تا به هیچکس ضربه‌ای وارد نشود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.