دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱

خشنود در گفتگو با خبرگزاری سینمای ایران؛

"شب کوچه ها" با صدای علیرضا افتخاری منتشر شد

فریدون خشنود و علیرضا افتخاری

"شب کوچه ها" با صدای علیرضا افتخاری و با آهنگسازی فریدون خوشنود منتشر شد.


فریدون خشنود آهنگساز آلوم موسیقی "شب کوچه ها" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران در مورد این آلبوم گفت: آلبوم موسیقی "شب کوچه ها" اثری است که کاملا با ترانه ها، تصنیف ها و آهنگ هایی که علیرضا افتخاری تاکنون اجرا کرده تفاوت دارد.

وی در مورد تفاوت این کار افزود: تفاوتی این اثر با دیگر اجراهای علیرضا افتخاری در نوع ملودی ها و ریتم هایی است که در این کار با مدت زمان 54 قیقه آهنگ سازی شده است.

این آهنگساز پیشکسوت ادامه داد: "شب کوچه ها" در واقع ساختاری عرفانی دارد اما رویکرد اثر و موسیقی آن شاد است، کلیت کار موسیقی ایرانی است که با تلفیقی از موسیقی پاپ و سنتی ایرانی آهنگسازی شده است.

خشنود خاطر نشان کرد: این اثر هشت قطعه دارد با نام‌های "شب کوچه ها با شعری از زنده یاد شهرام دانش، "سلام ای مست"، "شب بو" و "صبحتان بخیر مردم" با شعری از علیرضا قزه، "تو خنده هام توگریه هام" با شعری از لیلا کسرا، "کعبه دل" با شعری از مشفق کاشانی و "شمع و شکر" با شعری از مولانا است.

این آهنگساز اظهار داشت: در این آلبوم موسیقی تیتراژ پایانی "به کجا چنین شتابان" نیز گنجانده شده که این کار به آهنگسازی الهام افتخاری و اجرای علیرضا فتخاری است.

وی در پایان تصریح کرد: تا چند هفته آتی نیز آلبوم "خانه خورشید" به آهنگسازی خود من و با صدای محمد حشمتی و آلبوم "گل‌هام گل آفتابگردون" با 12 موسیقی بدون کلام و شاد از سوی موسسه "پنج برگ هنر" منتشر می شود منتشر می شود.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.