جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

با حضور نویسندگان و ناشران؛

استقبال برنامه «چی چی» از هفته کتاب

برنامه چی چی

سینماپرس: برنامه تلویزیونی «چی چی» با حضور نویسندگان و ناشران کودک به استقبال هفته کتاب می‌رود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «چی چی» که از ابتدای شهریور ماه در شبکه کودک به معرفی محصولات مورد نیاز خردسالان(۳-۵ سال) و کودکان (۶-۱۲ سال) پرداخته است، از بیست و سوم تا سی ام آبان در هفته کتاب میزبان نویسندگان و ناشران کودک خواهد بود.

مهمانان این برنامه ناگفته هایی از زندگی خود و تجربیاتشان برای کودکان می گویند و بهترین کتاب هایشان را به فرزندان ما هدیه می دهند.

فصل اول این برنامه در آیتم‌های سه دقیقه ای در دو تکنیک ساخته و پخش می‌شود: قسمی با تکنیک موشن گرافیک و بخشی به صورت رئال در طول روزهای هفته به اطلاع رسانی پیرامون سبد فرهنگی کودکان می‌پردازد.

انتخاب محصولات طی جلسات متعدد کارشناسی از طریق تشکیل اتاق فکر با مجامع امین و متخصص حول  هر یک از محصولات صورت گرفته است.

انتخاب مضمون در این برنامه به ترتیب اولویت بر اساس محصولات بدین ترتیب است: کتاب و محصولات خواندنی، نوشت افزار، اسباب بازی، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، معرفی نرم افزارهای موبایلی، برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی، محصولات شنیدنی، پوشاک، اماکن سرگرمی-تفریحی، مبلمان کودک.

از نتایج پخش این برنامه می‌توان علاوه بر رونق کسب و کار تولیدکنندگان داخلی به ارائه شاخص‌های انتخاب و سواد مصرف به مخاطب مذکور نیز اشاره کرد که هم‌راستا با هدف اصلی راه اندازی شبکه کودک یعنی دستیاری خانواده‌ها در تربیت خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.