شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

معاون صدای رسانه ملی؛

حمید شاه آبادی درگذشت رضا عبدی را تسلیت گفت

حمید شاه آبادی

سینماپرس: حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی زنده یاد رضا عبدی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در پی درگذشت رضا عبدی هنرمند رادیو پیام تسلیتی صادر کرد

در متن این پیام آمده است:

«سال هاست که تلاش های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه های ارزشمند رادیو جلوه گری می کند.

از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون این هنرمند توانا برای شادی ملت ایران در رسانه صدا و در برنامه «صبح جمعه با شما» مهمان خانه های مردم می شد تا با مساعی فرهیختگانی  همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

در وصف توانمندی این هنرمند پیشکسوت، همین  بس که بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، کماکان می توانست شخصیت «آمیز عبدالطمع» که درون مایه سادگی و یکرنگی هنر استاد رضا عبدی را نشان می داد در خیال شنوندگان به تصویر کشد و به یادگار گذارد.

خدمات دیگر این هنرمند مردمی در عرصه های مختلف از جمله دوبله و نمایشنامه نویسی و سایر حوزه ها، برای مخاطبین رادیو و دست اندرکاران مانا خواهد بود.
اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به همکاران پر تلاش در صدای جمهوری اسلامی ایران و به خانواده محترم آن مرحوم  و جامعه فرهنگی و هنری کشور، تسلیت عرض می کنم.»

مراسم تشییع آن مرحوم صبح روز یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح از جلوی ساختمان شهدای رادیو به سمت مسجد بلال سازمان صداوسیما و سپس بهشت زهرا (س) انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.